Lill Saint Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 jag har kört downhill domination på ps2 och tyckte d va sk#t kul!! Jag vill ha det men jag har bara xbox, så jag undrar ifall nån känner till nåt liknande spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Vad är Downhill Domination för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill Saint Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 typ ett bmx spel man rejcar mot andra och kan slå av dem av sycklarna osv. SKIT kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Låter inte som BMX det låter mer som dual för då får man puttar och om det heter downhill så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill Saint Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 men finns d nåt liknande spel till xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 jag har kört downhill domination på ps2 och tyckte d va sk#t kul!! Jag vill ha det men jag har bara xbox, så jag undrar ifall nån känner till nåt liknande spel?? ehhh e de så viktigt att kunna de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill Saint Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 ja me jag undrar ifall d finns nå liknande spel för att d va så jävla kul!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 ja me jag undrar ifall d finns nå liknande spel för att d va så jävla kul!!! XXX BMX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 XXX BMX. LoL det ju Dave mirra med "Tjejer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts