Zane Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Om man vill veta hur stort socialbidraget är i en viss kommun, vart kollar man då? Alltså om jag vill veta hur stort bidraget är för ensamstående i typ skarpnäcks kommun. snabb hjälp upskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Det är väl samma i hela Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Nja,.. det var tydligen så att det utgick från ett existensminium (betald hyra + 3000 kr). nu är det löst, men tack iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Det är staten som har handom Socialbidrag, så det är samma i hela Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Skaffa jobb! Tror knappast att bidraget ökar för att man har barn. Det har man barnbidrag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Skaffa jobb! Tror knappast att bidraget ökar för att man har barn. Det har man barnbidrag till. Nej..nej jag ska inte leva på bidrag , jag frågade bara för ett skolarbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts