Jump to content

hundar bekräftat!

Share

Recommended Posts

• Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kolla till höger om benet på killen till höger i linne, visst ser de ut som en hund?? :wub:Vovven

Men det där... det kan ju vara en kasse eller vad som helst, tror jag det är större chans att den på den första bilden är en hund...

Och vilket jävla tjat om någon liten stackars hund som bara kommer bli överkörd hela tiden.... SPELAR LA INGEN ROLL OM DET KOMMER FINNAS HUNDAR ELLER INTE? fast det vore coolt med hundar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men för i helvete!om ni är så (ursäkta mitt språk) Så jävla hund kåta så spring och köp Postal 2 då!börjar på att bli litte tjatigt om dom där jävla hundarna.Jag ser inte det roliga i att de finns hundar i spelet?!

håller med! kan ni inte bara hålla käften (förlåt admins) ett tag!! SA forumet e tillräckligt fullt med en massa skit och spam

tack på förhand

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:ermm: Hur vet du det!? dom kanske ville sprara det som överraksning...?

Det är ju antagligen en dold bekräftelse, eller fattar du inte?

Varför skulle dom annars skriva "DOGS : DON'T WORRY. There is no such thing as dogs" på en teasersite till ett spel där disskusionerna är enorma om det kommer komma hundar eller inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor