Wild_hawk Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Kolla till höger om benet på killen till höger i linne, visst ser de ut som en hund?? Vovven ja vist men jag tvivlar starkt på att man sj ska kunna ha en egen hund som du påstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foxman Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Kolla till höger om benet på killen till höger i linne, visst ser de ut som en hund?? Vovven Men det där... det kan ju vara en kasse eller vad som helst, tror jag det är större chans att den på den första bilden är en hund... Och vilket jävla tjat om någon liten stackars hund som bara kommer bli överkörd hela tiden.... SPELAR LA INGEN ROLL OM DET KOMMER FINNAS HUNDAR ELLER INTE? fast det vore coolt med hundar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Kasse? eller inte!!! Skit samma, men utslut inte de då, va inte så jävla skeptiska!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Kolla till höger om benet på killen till höger i linne, visst ser de ut som en hund?? Vovven Har redan bevisats att det inte är en hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foxman Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Kasse? eller inte!!! Skit samma, men utslut inte de då, va inte så jävla skeptiska!! jag är inte skeptisk, jag bara inte vill ha förstor förväntningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 det är fakebild från www.gtagaming.com i fanart men det finns hundar i san andreas om ni titar på bilder i stranden så ser ni bakom en kille så sitter en hund lol, bevisa det då man kan ju inte se att det med säkerhet är en hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 men för i helvete!om ni är så (ursäkta mitt språk) Så jävla hund kåta så spring och köp Postal 2 då!börjar på att bli litte tjatigt om dom där jävla hundarna.Jag ser inte det roliga i att de finns hundar i spelet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 men för i helvete!om ni är så (ursäkta mitt språk) Så jävla hund kåta så spring och köp Postal 2 då!börjar på att bli litte tjatigt om dom där jävla hundarna.Jag ser inte det roliga i att de finns hundar i spelet?! klart det blir kul med hundar men jag gör liksom ingen afär av det....tex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Har redan bevisats att det inte är en hund. jaha? var e dom bevisen? de så kallade "bevis" är bara gissningar från folk på sajter, eller har R* bekräftat att inga hundar ska komma så vill ja gärna se det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 jaha? var e dom bevisen? de så kallade "bevis" är bara gissningar från folk på sajter, eller har R* bekräftat att inga hundar ska komma så vill ja gärna se det! Det var en som hade en bild från en annan vinkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Det var en som hade en bild från en annan vinkel. då vill ja se den bilden innan ja ska tro på er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foxman Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Det var en som hade en bild från en annan vinkel. Vem då?? Och visa gärna den bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) men för i helvete!om ni är så (ursäkta mitt språk) Så jävla hund kåta så spring och köp Postal 2 då!börjar på att bli litte tjatigt om dom där jävla hundarna.Jag ser inte det roliga i att de finns hundar i spelet?! håller med! kan ni inte bara hålla käften (förlåt admins) ett tag!! SA forumet e tillräckligt fullt med en massa skit och spam tack på förhand Redigerad 13 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Ingen som uppfattar vinken? Fear It? Do It!: "DOGS : DON'T WORRY. There is no such thing as dogs" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Ingen som uppfattar vinken? Fear It? Do It!: Wow! Det där har jag aldrig sett! Hoppas att det får slut på alla disskusionerna här, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Vem då?? Och visa gärna den bilden... Men om jag hade bilden så skulle jag väl fan ha visat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Men lägg ner ffs! Det finns inga hundar i SA. Gå in på FearItDoIt och klicka på "O.D.S. (ONLINE DIAGNOSIS SYSTEM)". Välj sen hundar så står det: DOGS : DON'T WORRY. There is no such thing as dogs. Det är en liten bekräftelse av R*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Men lägg ner ffs! Det finns inga hundar i SA. Gå in på FearItDoIt och klicka på "O.D.S. (ONLINE DIAGNOSIS SYSTEM)". Välj sen hundar så står det: Det är en liten bekräftelse av R*. Hur vet du det!? dom kanske ville sprara det som överraksning...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Hur vet du det!? dom kanske ville sprara det som överraksning...? Det är ju antagligen en dold bekräftelse, eller fattar du inte? Varför skulle dom annars skriva "DOGS : DON'T WORRY. There is no such thing as dogs" på en teasersite till ett spel där disskusionerna är enorma om det kommer komma hundar eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Samma sak det är ju bekräftat att man kan simma kolla på den här Quoten från sama sida. WATER : Drink a glass of water. Notice how nothing happens! YOU ARE FREE! Go in peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts