Shady_4_life Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 det finns hundar på SA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Är inte det en fakebild? Om inte, det kanske bara är ett stort skräp eller nått, för r* har ju inte gått ut med nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 1. Fakebild 2. *REPORT* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 vill bara säga att jag redan reportat den och att det heter I san andreas I san andreas I san andras inte PÅ san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 det finns hundar på SA!! Var kommer bilden ifrån egentligen? Den skulle ju mycket väl kunna komma från spelet i mina ögon. Men som sagt, det vore bra om du hänvisade till en källa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) Jag läste nånstans att om man inte är snäll och matar CJs hund så kommer den att vända sig mot honom och atackera! så de är inte omöjligt att de finns hundar, och R* har hållit inne med mycke för att överaska. Vars hittade du den där bilden?? Redigerad 13 september, 2004 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta kungen Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Jo du det där är fake jag såg förut på en sida och då stog det Fake Bilder fast på engelska och då fanns den med eller så är det nån annan som liknar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Jag läste nånstans att om man inte är snäll och matar CJs hund så kommer den att vända sig mot honom och atackera! så de är inte omöjligt att de finns hundar, och R* har hållit inne med mycke för att överaska. Vars hittade du den där bilden?? Hahahahahaha! Ehum, ursäkta... PS: Fakebild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Men ni som är så övertygade på att det är en fakebild, kan ni inte styra upp en länk som påvisar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Är de ingen annan som har läst de där med hunden?? Eller så kanske jag drömt de, eftersom jag längtar så mycke till SA!!! Ska försöka hitta vars jag läste de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 det är fakebild från www.gtagaming.com i fanart men det finns hundar i san andreas om ni titar på bilder i stranden så ser ni bakom en kille så sitter en hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Men ni som är så övertygade på att det är en fakebild, kan ni inte styra upp en länk som påvisar det? Inte länkar, men man ser ju att det är från VC (ambulansen, fotgängarna), ingen Californienhimmel och helt enkelt ej San Andreigt....haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 eller så är det inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 De är helt klart ambulansen från SA, för så där ser den inte ut i VC!!! R* vill säkert överaska, bara för att dom inte sagt att de finns hundar utesluter inte de. Skulle dom berätta allt kan dom ju lika gärna berätta alla uppdrag i förväg oxå, vi kan bara vänta och se. Ser fram emot att kanske köra över en jycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 De är helt klart ambulansen från SA, för så där ser den inte ut i VC!!! Kanske är lite moddad, vad vet jag. Det var så länge sen jag spelade det...men det jag är säker på är att det absolut har Vice City-feeling. ...och att dom skulle ha samma fotgängare skulle vara lite - dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Men de är så j*vla geekigt att sitta och diskutera om de finns hundar eller inte, vänta och se!! onödig topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Men de är så j*vla geekigt att sitta och diskutera om de finns hundar eller inte, vänta och se!! onödig topic Haha, säger du som själv sitter och disskuterar... Visst, jag med, men jag står då för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Är de ingen annan som har läst de där med hunden?? Eller så kanske jag drömt de, eftersom jag längtar så mycke till SA!!! Ska försöka hitta vars jag läste de! du måste drömt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Att påpekas är att bilen och palmen kastar skuggor, men inte hunden och fotgängarna Slutsas: Fake som ända in i helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Kolla till höger om benet på killen till höger i linne, visst ser de ut som en hund?? Vovven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts