Arman Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Orka med all tjat om att San Andreas kommer bli ett jobbigt spel bara för att man ska äta och motionera... jag tror nog Rockstar har gjort det så det inte ska vara så jobbigt så sluta oroa er och sluta skapa topicar som handlar om det här...' Någon mer som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 W0rd! Det blir knappast roligare för att alla gnäller, utan tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 JA! så jävla irriterande med allt tjat om en liten sak som ni inte ens vet hur den fungerar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Yes i agree. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Håller med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) Jag håller definitivt med! PS: Är det inte en lite väl onödig topic? Det är ju inte så att den fyller någon mening, och så pågår det ju redan en disskusion om detta ämna i tråden 'San Andreas för seriöst?'. Vad lönar det sig att ha en tråd där man håller med om en sak? Redigerad 13 september, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) Antingen pinna denna så folk kan se att man inte ska starta topics om det eller göra en "officiel" inte starta gnäll topics topic En perfelt topic förövrigt alla borde kolla denna. Redigerad 13 september, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 jag tror att R* har gjort så att man motinerar när man springer så då motinerar man rätt mycket ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Jag håller definitivt med! PS: Är det inte en lite väl onödig topic? Det är ju inte så att den fyller någon mening, och så pågår det ju redan en disskusion om detta ämna i tråden 'San Andreas för seriöst?'. Vad lönar det sig att ha en tråd där man håller med om en sak? hahaha okka alltid lika mysig! men jag säger bara w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 hahaha okka alltid lika mysig! men jag säger bara w0rd Om jag ska vara brutalt ärlig känns det som om okka är den mest vettiga personen på det här forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 håller med!! btw, alla som gnäller om att man måste äta: R* har redan sagt att det inte blir jobbigt att Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts