ruud_scholes Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 En kompis till mig säger att de kommer ett till stor uppdrag efter sista uppdraget. han säger att de ringer nån gammal kompis te tommy och säger att han ska komma och då ska tommy göra något innan den här personen kommer stämmer de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 du menar när Ken ringer och säger att han har problem. Om jag kommer ihåg så hette uppdraget"Keep your freinds close" Och nej det är det sista uppdraget efter det kan du "cruisa" runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 En kompis till mig säger att de kommer ett till stor uppdrag efter sista uppdraget. han säger att de ringer nån gammal kompis te tommy och säger att han ska komma och då ska tommy göra något innan den här personen kommer stämmer de?? Ja som Tommy Killer säger så är "Keep your friends close" det sista. Sen har du ju en massa annat att göra också som t.ex HP, UJ, telefonuppdrag m.m m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Ja som Tommy Killer säger så är "Keep your friends close" det sista. Sen har du ju en massa annat att göra också som t.ex HP, UJ, telefonuppdrag m.m m.m. Man kan väll göra det uppdraget innan "sista"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts