Blizz Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 joina på 217.209.219.133 nu nu nu nu nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 jag vill gärna vara med men jag kan inte:( jag kan inte köra mp jag vet inte varför. det är sen jag fick trådlöst-bredband:( vet nån vad det är för fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 hmm ditt bredband suger!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 tss, men jag kan köra lokalt nätverk med en kompis, men om jag ska köra mot nån annan fungerar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 hmm ditt bredband suger!!!!!! (Vad gör ditt då? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 rockar annars:( alltså förutom när jag ska spela multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 tss, men jag kan köra lokalt nätverk med en kompis, men om jag ska köra mot nån annan fungerar det inte Då måste det fungera över internet om det inte finns någon brandvägg som spärrar... Det kanske går bättre om du hostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 jo det är möjligt! jag ska testa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Johan, Kloak-råttan, karatemorfar eller nån annan som har GTA2 och vill spela mp nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts