Bubbli Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Jag hoppas att detta inte räknas som warez. Men jag vill ha V-Rock.adf till .mp3 eller ogg (för att lägga in i 18WoS) finns det någon bra audio converter? Säj inte sök på google eller kolla på download.com jag har redan kollat. Men jag vet att det finns ett program som skulle ändra radiokanlaerna i GTA till mp3 typ. Minns ej var . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Så som jag vet räknas det som warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Fast egentligen hur kan det vara warez om det är en "låt" jag "äger"? Jag vill ju bara ha en sak i ett annat format jag har ju köpt spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 tror itne det ska vara warez men ta bort om det är det.adfconverter.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 RazorLame kan nog grejja biffen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 tror itne det ska vara warez men ta bort om det är det. Ja det programmet funkar bra. Lite jobbigt är dock att allt är en fil så du måste ju klippa isär hela, lägga in din låt och sen klippa ihop det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Super MP3 Converter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Någon som vet något bra program till att konvertera .smo-filer (musiken i Tony Hawk's Pro Skater 4) till mp3 eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Någon som vet något bra program till att konvertera .smo-filer (musiken i Tony Hawk's Pro Skater 4) till mp3 eller liknande? Försökt söka på Google efter "SMO to MP3"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Försökt söka på Google efter "SMO to MP3"? Ja, annars hade jag väll inte behövt fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Ja, annars hade jag väll inte behövt fråga? Eftersom THPS4 inte har lika ovanlig musik som Underground (Underground hiphop, Punk, Rock) så kan du få alla från DC eller nåt... Warezzzz = Ownage skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Så som jag vet räknas det som warez Eeeh, det är inte alls warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Eftersom THPS4 inte har lika ovanlig musik som Underground (Underground hiphop, Punk, Rock) så kan du få alla från DC eller nåt... Warezzzz = Ownage skoja Men om man inte har DC och bara sitter på ett bajsignödigt modem så är det inte så lätt. :'( Det var ju därför jag frågade om en konverterare eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 DET ÄR VISST WAREZ DITT ORFO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Ja, annars hade jag väll inte behövt fråga? Well sorry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Well sorry... Förlåt om jag lät otrevlig. Menade det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 DITT ORFO kan bara säga: BTW, jag använder mig av nåt mysko program som heter .ogg konverter eller något sånt med det fungerar bara till mafias ljud filer tråkigt nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts