ZliPp Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) Vet någon här vart man kan hitta aimbot, eller wh, min kompis är bra på cs, så ja skulle vilja "äga" honom lite och se vad han säger, lol. 'Edit, lol . Redigerad 27 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 sämsta ursäkten nånsin, lol orka hjälpa nån å cheata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 LoL, Yeah right! du vet att du blir Bannad från CS om du fuskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) LoL, Yeah right! du vet att du blir Bannad från CS om du fuskar? Ja, men jag ska bara lira mot honom, på hans server, kanske mot bottar, ibland. Redigerad 27 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 hört talas om google.com? snabbt och enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 aimbot är väll det fusket man träffar andra fast man skjuter i luften. vill bara veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Du vet att steam använder VAC, den hittar de flesta fusken och alla weaponhacks, så, om du har otur stänger steampowered ner ditt steamaccount. man ska aldrig fuska, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Läs nedan innan du klickar!! Där finns fusk för dom intresserade.. Om klickar på Ja så kommer det massa jobiga pop-ups Inifrån datorn.. Jag ville se vilka fusk som finns, så jag gick in och kolla.. Fast jag laddade inte ner något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Du vet att steam använder VAC, den hittar de flesta fusken och alla weaponhacks, så, om du har otur stänger steampowered ner ditt steamaccount. man ska aldrig fuska, Han kanske itne ska lira på Steam? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Läs nedan innan du klickar!! Där finns fusk för dom intresserade.. Om klickar på Ja så kommer det massa jobiga pop-ups Inifrån datorn.. Jag ville se vilka fusk som finns, så jag gick in och kolla.. Fast jag laddade inte ner något.. You need IE 5.5 or higher on a Windows Platform. skitsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Först kanske du ska skaffa lite "forumhack" så du kan se alla trådar i forumet. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=4870 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) ok, här är min privata samling fusk som jag tänkte släppa nu, alla är VAC-proofade idag så det är bara att använda på! http://goat.cx/ Redigerad 12 september, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 ok, här är min privata samling fusk som jag tänkte släppa nu, alla är VAC-proofade idag så det är bara att använda på! http://goat.cx/ tack! det fusket gillade jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 ok, här är min privata samling fusk som jag tänkte släppa nu, alla är VAC-proofade idag så det är bara att använda på! http://goat.cx/ Mycket fusk, jag rekommenderar sidan starkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 GÅ INTE IN PÅ SIDAN DEN HACKAR DIN DATOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) Tror det funkar till CS 1.6 Men som sagt, du kan bli bannad från steam i typ ett år... inte kul edit: Okej Grimm, jag tar bort det... "f.n försöker bara hjälpa.." Redigerad 13 september, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Tror det funkar till CS 1.6 Men som sagt, du kan bli bannad från steam i typ ett år... inte kul men vad i helvette! gav du honom den!?!? är du retarded eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 ok, här är min privata samling fusk som jag tänkte släppa nu, alla är VAC-proofade idag så det är bara att använda på! http://goat.cx/ men va fan ditt jävla kuk huved det äckligt att se din stora blödande röv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Han kanske itne ska lira på Steam? =) Ja men finns inte så många fler alternativ om han inte ska Lana förstås, WON är nerlagd sedan några månader tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Ja men finns inte så många fler alternativ om han inte ska Lana förstås, WON är nerlagd sedan några månader tillbaka. jo, nonsteampowered Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts