Simon_ume Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Skriv vad ni tror kommer vara för och nackdelar!! Fördelar: De kommer bli stort, man kan köra långtradare , man kan bärga bilar, orkar inte räkna upp alla fördelar. Nackdelar: Kan bli drygt som f*n att äta, motionera och bli bättre på att skjuta och köra, annars blir de nog ett bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Fördelar: Allt typ! Nackdelar: Inget typ, om man inte måste äta väldigt ofta, en gång varannan dag högst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Fördelar: Det mesta bara lite för mycket nytt och tänk om det blir så att man kan gå in i 50% av alla hus. Man hinner bara inte Nackdelar: som sagt äta-systemet. Flyr från militären när energin bottnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 NACKDELAR: Kommer nog att bli rätt så jobbigt att resa mellan dom olika städerna, att äta och en massa andra smågrejor som inte fanns i dom tidigare versionerna. FÖRDELAR: Allt är nytt och det är en massa nya äventyr som väntar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Man borde inte yttra sig om detta när ingen har ens spelat spelet - visst men kan tro och hoppas, filosofera och disskutera, men snacka absolut inte skit. ...och varför är det så jämra dåligt att det blir verkligare? Dvs mat, gym, blablabla osv. Det är ju en flykt från verkligheten, och om man vill ha den trovärdig så får man väll ändå tåla att ta sig till närmaste resurang och klämma en burgare varannan dag... Sluta vara så jämra kräsna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Man borde inte yttra sig om detta när ingen har ens spelat spelet - visst men kan tro och hoppas, filosofera och disskutera, men snacka absolut inte skit. ...och varför är det så jämra dåligt att det blir verkligare? Dvs mat, gym, blablabla osv. Det är ju en flykt från verkligheten, och om man vill ha den trovärdig så får man väll ändå tåla att ta sig till närmaste resurang och klämma en burgare varannan dag... Sluta vara så jämra kräsna. Håller med där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Jag gillar nya saker, allt är nytt i SA, därför ser jag bara fördelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Fördelar: Tråden är i rätt forum Nackdelar: Tråden är väldigt onödig Tråden tar plats i forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Dom har ju fan sagt att d inte e jobbit å äta osv. ser INGA nackdelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 kan ingen jävel bara vänta på att spelet kommer innan dom klagar så in i helvette på allting!! aaaargh man får hatiska utbrott på er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 kan ingen jävel bara vänta på att spelet kommer innan dom klagar så in i helvette på allting!! aaaargh man får hatiska utbrott på er BLABLABLABLA,GNÄLLGNÄLLGNÄLL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 BLABLABLABLA,GNÄLLGNÄLLGNÄLL det är ju ni som gnäller smartskalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 det är ju ni som gnäller smartskalle o när har JAG gnällt...??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Fördelar: Tråden är i rätt forum Nackdelar: Tråden är väldigt onödig Tråden tar plats i forumet w0rd helt onödig det finns bara fördelar i SA, förutom att jag kommer att glöma bört mitt kära VC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Sluta skriv att de är onödigt, ta bort de eller ge f*n i att klaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Kommer varken se fördelar eller nackdelar innan jag har spelat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 o när har JAG gnällt...??! ordet ni syftar inte på någon speciell person men det är du som käftar emot så jag skrev ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Fördelar: Tråden är i rätt forum Nackdelar: Tråden är väldigt onödig Tråden tar plats i forumet Ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts