AlexXx91 Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) just nu e ja utanför staden (istanbul) och det är vatten runt hela den... ja förutom där man inte ser vattnet utan simmar i luften det finns hus här och där men dom är en bit upp... här är hur jag kom dit... man tar staden Istanbul och fordonet lastbilen som man kan sätta på och ta bort släpet på och så åker du till den ön med bara ett ställe man kan starta... vid en av broarna så är det ett vitt område åk dit och så finns det ett gupp där flyg och du kanske flyger över husen och landar i vatten utanför banan...! *Edit* hihi nu är jag under staden jag ser bilarnas skuggor på vägen det är jätte fult...! *Edit2* Det går inte att komma in under staden men jag e bredvid.. gubben blir osynlig lite då och då... Redigerad 12 september, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) När man ska ner till flygplatsen i Nice så leta upp en underjordisk parkering men kör inte ner. Gå höger om ingången och du hamnar på en gräs plätt under Nice Man MÅSTE vara odödlig. Försök inte köra ut från plätten med bil. Det bara slutar med death *edit* Det med Istanbul var riktigt roligt *edit2* Det med att komma över husen är också en bugg Redigerad 12 september, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) haha nu simmar jag ÖVER staden lol!! *edit* Är typ 200 meter över fotbollsarenan...! *edit2* Neeej jag råkade komma upp på ett hus tak så jag ramlade ner så nu springer jag under marken... kom på nu att man måste vara odödlig för dessa grejerna... huh? nu kom jag upp på land igen.. Redigerad 12 september, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Satt nyligen och spela i Miami och helt plötsligt kommer det en palm körande Har ingen screen(spelar på gamla trogna PS2:an) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Satt nyligen och spela i Miami och helt plötsligt kommer det en palm körande Har ingen screen(spelar på gamla trogna PS2:an) lol det var ju roligare än när jag simmade i luften...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) Kör i Istanbul och välj en bredd bil. Aktivera infinitive mass läget. Kör till en stor öppen gata och tryck en bil in i en vägg. Om du har gjort rätt kommer bilen flyga iväg. Det är nu buggen kommer. Nu ska bilen du tryckte in i väggen köra runt i luften precis som om den körde på marken Redigerad 12 september, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) Kör i Istanbul och välj en bredd bil. Aktivera infinitive mass läget. Kör till en stor öppen gata och tryck en bil in i en vägg. Om du har gjort rätt kommer bilen flyga iväg. Det är nu buggen kommer. Nu ska bilen du tryckte in i väggen köra runt i luften precis som om den körde på marken hur får man infinite mass läget? *edit* Vet nu men vet du om det finns nån karta på var alla tommy vermicelli finns? Redigerad 12 september, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 sök på google. Du finner en garanterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 I Nice så stötte jag på en bugg. Kör till den där Hideout'en som har öppnings/stängningsbara grindar framför sig. Gå så sakta som möjligt mot dörren. Om det funkar så faller man genom marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 I Nice så stötte jag på en bugg. Kör till den där Hideout'en som har öppnings/stängningsbara grindar framför sig. Gå så sakta som möjligt mot dörren. Om det funkar så faller man genom marken. hoppas att det inte blir likamycket buggar i SA... men men har dödat alla timmy vermicellis i Istanbul nu så jag har infinite mass. Det är skitkul med motorcykeln..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 i miami(stavning?) klätrade ja på en stege i en pol sen hände nått konstigt,man kunde klätra hur långt som hällst ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 I Nice så åkte jag gupp och kom över ett stängsel och fastnade i ett träd.Kunde inte backa eller nåt och så var man osynlig,bara såg gubben hålla om ratten i bilen=kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jag hoppade en gång i nice och fög över ett stängsel och föll genom marken och kunde inte komma upp igen.. men sen så när jag gick ett tag så började jag åka upp och kom upp till marken och sen gled ja ner igen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Boy Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hur hittar man alla tommy vermicellis jag hittar ingen karta på google hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 tja.... SÖK på forumet jag har gjort en tråd var alla tommy vermicellis fins Ontopic: det här har hänt mig två ggr: när jag springer ner i skydsrummer i miami så flyger jag genom marken. o när jag har fallit i typ 20 sec så "teleporteras" jag så högt upp man kan komma (tror ja) o faller ner o slår ihjäl mig klibbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Hmms det verkar vara en väldans massa buggar Men spelet kommer ju snart ut till PC, tycker ni att det är köpvärt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 njaaa om det kostar 350 så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 njaaa om det kostar 350 så... Hmms de där lät lite tveksamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Spelt är kul om spelar lite och då menar jag lite i veckan annars så somnar man. Jag vill ha det på pc så man kan modda om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Sämsta buggen i spelet är helt klart om man ramlar av en motorcyckel eller nått i en backe så studsar han ner typ för backen. som om han skulle göra Kn*ull ställning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts