Jump to content

buggar

AlexXx91
 Share

Recommended Posts

just nu e ja utanför staden (istanbul) och det är vatten runt hela den... ja förutom där man inte ser vattnet utan simmar i luften det finns hus här och där men dom är en bit upp...

här är hur jag kom dit...

man tar staden Istanbul och fordonet lastbilen som man kan sätta på och ta bort släpet på och så åker du till den ön med bara ett ställe man kan starta... vid en av broarna så är det ett vitt område åk dit och så finns det ett gupp där flyg och du kanske flyger över husen och landar i vatten utanför banan...! :)

*Edit*

hihi nu är jag under staden jag ser bilarnas skuggor på vägen det är jätte fult...!

*Edit2*

Det går inte att komma in under staden men jag e bredvid.. gubben blir osynlig lite då och då...

Redigerad av AlexXx91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man ska ner till flygplatsen i Nice så leta upp en underjordisk parkering men kör inte ner. Gå höger om ingången och du hamnar på en gräs plätt under Nice :P Man MÅSTE vara odödlig. Försök inte köra ut från plätten med bil. Det bara slutar med death :)

*edit* Det med Istanbul var riktigt roligt :ph34r:

*edit2* Det med att komma över husen är också en bugg :P

Redigerad av makker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:) haha nu simmar jag ÖVER staden lol!!

*edit*

Är typ 200 meter över fotbollsarenan...!

*edit2*

Neeej jag råkade komma upp på ett hus tak så jag ramlade ner så nu springer jag under marken...

kom på nu att man måste vara odödlig för dessa grejerna...

:ph34r: huh? nu kom jag upp på land igen..:P

Redigerad av AlexXx91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör i Istanbul och välj en bredd bil. Aktivera infinitive mass läget. Kör till en stor öppen gata och tryck en bil in i en vägg. Om du har gjort rätt kommer bilen flyga iväg. Det är nu buggen kommer. Nu ska bilen du tryckte in i väggen köra runt i luften precis som om den körde på marken :)

Redigerad av makker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör i Istanbul och välj en bredd bil. Aktivera infinitive mass läget. Kör till en stor öppen gata och tryck en bil in i en vägg. Om du har gjort rätt kommer bilen flyga iväg. Det är nu buggen kommer. Nu ska bilen du tryckte in i väggen köra runt i luften precis som om den körde på marken :)

:ph34r: hur får man infinite mass läget?

*edit*

Vet nu men vet du om det finns nån karta på var alla tommy vermicelli finns?

Redigerad av AlexXx91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Nice så stötte jag på en bugg. Kör till den där Hideout'en som har öppnings/stängningsbara grindar framför sig. Gå så sakta som möjligt mot dörren. Om det funkar så faller man genom marken. :)

hoppas att det inte blir likamycket buggar i SA...

men men har dödat alla timmy vermicellis i Istanbul nu så jag har infinite mass.

Det är skitkul med motorcykeln..! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...

tja.... SÖK på forumet jag har gjort en tråd var alla tommy vermicellis fins

Ontopic: det här har hänt mig två ggr: när jag springer ner i skydsrummer i miami så flyger jag genom marken. o när jag har fallit i typ 20 sec så "teleporteras" jag så högt upp man kan komma (tror ja) o faller ner o slår ihjäl mig klibbigt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...