Stora_tomtefar Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Har skaffat mig Far Cry av en vän, och blev glad. Dock varade glädjen inte länge då en dll fil fattades, som dom brukar göra. AV någon anledning så saknas alltid .dll filer ... Hrusomhelst så när jag ska starta farcry.exe kommerett felmeddelande upp där det står att MSVCP7.dll inte kunde hittas, och att programmet därmed inte kan starta, så, någon som vet hur jag kan få igång Far Cry, eller ännu bättre har filen och kan skicka den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Har skaffat mig Far Cry av en vän, och blev glad. Dock varade glädjen inte länge då en dll fil fattades, som dom brukar göra. AV någon anledning så saknas alltid .dll filer ... Hrusomhelst så när jag ska starta farcry.exe kommerett felmeddelande upp där det står att MSVCP7.dll inte kunde hittas, och att programmet därmed inte kan starta, så, någon som vet hur jag kan få igång Far Cry, eller ännu bättre har filen och kan skicka den? det finns en sida där man kan ladda ner DLL filer... vet dock inte vad den heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Har du något som jag kan söka på eller, typ: "Download .dll:s", eller något. Något som jag kan gå på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Har du något som jag kan söka på eller, typ: "Download .dll:s", eller något. Något som jag kan gå på? men sök på google "MSVCP7.dll" download Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) Kan inte ladda ner den, datorn hakar upp sej då. Kan du det? http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp71 *EDIT* Du behöver inte det, jag hittade en annan sida Redigerad 12 september, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Okej, nu händer något annat. Jag kunde öppna spelet, men sedan ändrade jag lite på options. Jag ändrade Anti Aliasing från none, till high, vilket var dumt eftersomnu låser sej datorn, och ett fönster kommer upp och säger vad som är fel. Jag vit inte vad filer är, ´men fönstret är ett "critical exception" fönster... Hur fixar jag detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Tyst nu... Allt är fixat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) fan fel topic... Redigerad 12 september, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Har skaffat mig Far Cry av en vän, och blev glad. Dock varade glädjen inte länge då en dll fil fattades, som dom brukar göra. AV någon anledning så saknas alltid .dll filer ... Hrusomhelst så när jag ska starta farcry.exe kommerett felmeddelande upp där det står att MSVCP7.dll inte kunde hittas, och att programmet därmed inte kan starta, så, någon som vet hur jag kan få igång Far Cry, eller ännu bättre har filen och kan skicka den? Finns i en mapp på CD 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts