Simon_ume Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 finns de nån karta på vars alla busshållplatser ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Ja. (Du frågade bara om det fanns, inte att du ville ha länk dit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Kan jag få en länk, är du snäll!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Har faktiskt undrat det själv, har memorerat vart alla är på första ön, andra är typ helt omöljigt juh..? Cortez skärp dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) själv när man undrade efter samma sak för typ två år sen (eller nått) så fick man inte mycket svar.. aja.. hitta bara en bus och åk efter.. tar inte lång tid alls. svårt att komma ihåg dom är det inte heller..., Redigerad 16 september, 2004 av Absurd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 själv när man undrade efter samma sak för typ två år sen (eller nått) så fick man inte mycket svar.. aja.. hitta bara en bus ock åk efter.. tar inte lång tid alls. svårt att komma ihåg dom är det inte heller..., Tror inte det finns en karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 själv när man undrade efter samma sak för typ två år sen (eller nått) så fick man inte mycket svar.. aja.. hitta bara en bus ock åk efter.. tar inte lång tid alls. svårt att komma ihåg dom är det inte heller..., Nä, på första ön har jag memorerat alla men på andra ön så blir typ varenda buss spattig och kör helt konstigt.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Jag har hittat och laddat ner en mod till VC så att busshållplatserna får vänthus eller vad det kallas. en bänk med ett glastak och glasväggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Jha..? Och..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Ignorera danil... han är mysko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) Ignorera danil... han är mysko Hahaha! Själv stör jag mig bara på att alla bussmänniskor ser likadana ut. Varför?!?! Riktigt störande... Edit. Förstör hela nöjet med buss. I GTa2 så vart det däremot mycket bussande! Redigerad 15 september, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) Jha..? Och..? Är inte det häftigt? Modden heter VC Bus Shelters version 3.0 och den finns på codenamevice hemsida. Jag tror inte att det finns en karta. Redigerad 16 september, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Glid inte i från ämnet!!! Vet nån om de finns en karta och vars, var så snälla och länka. De va de jag ville veta, inte om moddar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts