Buzz_40 Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 a hur gör ´man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 create>objects>unite select Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 mm fast det bästa e väll att man gör ett mellanrum i mellan delarna sedan Unitar sen gör man faces i mellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 ok det årnade sig, tackar. nu till nästa problem halva sidan är skuggad (jag kan inte ladda upp bilder. det står bara: THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND "Sorry, dynamic pages in the tags are not allowed" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 skuggad? normals>calculate (?) är bilden i BMP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) nepp inte calculate jag kan inte ens ladad upp IMG Redigerad 12 september, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) screenshot menade jag hehe Redigerad 12 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 nopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 sry admins, kanske detta räknas som spam? kan jag få se ett screenshot på var som är problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) det är just det. kan inte ladda upp bilder testar att ladda upp en google bild edit: nopp fukar inte... Redigerad 13 september, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 länken går till en av världens segaste domäner så det tar nog bara lite tid, ta screenshot i ZM klista in i paint, spara som JPG och lägg upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 men det går ej!!! hursomhelst så hjälpte copstar mig me de (stort tack) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts