Jacker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) Förutom den officiella Los Santos kartan så har det dykt upp en massa kartor över SA. En del är fake och en del är från tidningar som ritat av kartan så väl dom minns den. Här är det allmänt snack om kartan! Den nedansående är grym! OBS! EJ DEN RIKTIGA KARTAN! Håll koll efter updateringar om San Fierro på den officella hemsidan! Redigerad 12 september, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Ser dock lite konstigt ut. Öken på en liten ö omgiven av vatten och skog på resten av öarna? Vart är motorvägen som ska gå till las venturas? Ska inte SF och LV byta plats? Var det inte sagt att för att åka från LS till SF så skulle man pasera Mt. Chilliad? Måste ju får vara lite kritisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) mmm den var frän, men lite konstig som sagt Redigerad 12 september, 2004 av samminen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Ser dock lite konstigt ut. Öken på en liten ö omgiven av vatten och skog på resten av öarna? Vart är motorvägen som ska gå till las venturas? Ska inte SF och LV byta plats? Var det inte sagt att för att åka från LS till SF så skulle man pasera Mt. Chilliad? Jag vet, men den är grym iaf. Och sen ser Mt. Chilliad lite litet ut för ett berg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 JAg tror att den skulle kunna vara äkta, bortsett från att berget som sagt är lite litet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 JAg tror att den skulle kunna vara äkta, bortsett från att berget som sagt är lite litet haha, precis... inte en sak stämmer förutom LS typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Los Santos kartan finns ju redan uppe och är officiell. Om man kollar på hur landskapet ser ut i LS och jämför det med resten så ser man att de andra inte är så värst detaljerade jämfört med LS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Den var ju helt klart fake ,.. Kartan över LS är ju ej fake men man ser att dom har "kopiera" och "klistra in" många vägar från LS ,man ser det om man kollar noga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Den var ju helt klart fake ,.. Kartan över LS är ju ej fake men man ser att dom har "kopiera" och "klistra in" många vägar från LS ,man ser det om man kollar noga.. precis va ja menade luktar liksom photoshop från den där kartan, samma delar kopierade överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foxman Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 J****R,H****TE ÄR DEN SÅ J***A STOR.....??? hade bara set den över los santos, visst jag hade hört att den skulle vara stor som en delstat så jag tyckte den såg lite liten ut , MEN J*****R SÅ STOR!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 J****R,H****TE ÄR DEN SÅ J***A STOR.....??? hade bara set den över los santos, visst jag hade hört att den skulle vara stor som en delstat så jag tyckte den såg lite liten ut , MEN J*****R SÅ STOR!!!!! förmodligen (hoppas hoppas) så kommer det inte vara någon artwork kvar utan bara karta..(snacar om officiella sidan..)och om du inte fattar så menar jag att där man kan välja los santos och titta närmare på det så kommer alla rutorna vara karta sedan (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Det är inte den riktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Lägg märke till den stora motorvägskorsningen i Los santos även är i San Fierro på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) Los Santos delen är iaf äkta, kolla på rockstars hemsida så ser man att dom är lika! Längtar som f*n till spelet kommer!!! :"> Edit: Angel Pine ska ligga vid foten av MT. Chiliad, de står på Confirmation list så vi får nog vänta och se fram emot att spelet släpps i USA så man får se lite gameplaymovies! Redigerad 12 september, 2004 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 jag ska bojkotta allt som har me gta å göra den 25e oktober, sen häva min bojkott dne 28de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 kartan som är länkad längst upp är klippt å klistrad, jag har markerat ett antal områden som är identiska med platser i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foxman Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 förmodligen (hoppas hoppas) så kommer det inte vara någon artwork kvar utan bara karta..(snacar om officiella sidan..)och om du inte fattar så menar jag att där man kan välja los santos och titta närmare på det så kommer alla rutorna vara karta sedan (tror jag) Jag fattar inte riktift vad du menar men om jag har förstått rätt å men ar du att det bara är los santos delen som kommer vara den riktiga spel ytan??? Men vart ska då san fierro och las verrtuda ligga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Jag fattar inte riktift vad du menar men om jag har förstått rätt å men ar du att det bara är los santos delen som kommer vara den riktiga spel ytan??? Men vart ska då san fierro och las verrtuda ligga?? e du allmänt efter (förlåt om jag är dum) men jag menar gå in på denna sida och så efter den har laddat så kommer det fram en massa artwork bilder som på t.ex en tjej.. och så på ett ställe är los santos och jag tror att allt det kommer bli karta sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts