Jump to content

farcry vs doom3

heat
 Share

vilket är bäst  

54 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Far Cry.

Gillar inte sånt där skit med att döda monster alá Doom. Okej, det finns monster i Far Cry, och det drar ner betyget väldigt mycket!

Annars är Far Cry ett lysande spel, med stora utomhusmiljöer(Synd att dom inte skippade inomhusnivåerna).

Doom 3 orkar jag inte ens testa, har aldrig varit mycket för att slakta monster i trånga korridårer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

exakt. min kompis har haft båda spelen o jag blev inte imponerad av någon av dom bara för att de hade monster och utomjordingar och sånt. fick samma känsla på perfect dark (nintendo 64) kommer jag ihåg så jag slutade spela det då :ermm: .

Perfect Dark är ju ett av dom bästa FPS:en någonsin(tillsammans med Goldeneye).

Jag förstår var för de som tycker illa om Doom3 gör det. De flesta har tydligen bara spelat det ett fåtal gånger, medans de klarat FarCry upprepade gånger. Lätt att jämnföra då...

Behöver man spela det lång tid för att förstå att "Det här spelet är ingenting för mig?"

Jag har aldrig gillat spel som går ut på att man går i trånga korridårer och dödar monster. Behöver jag spela Doom 3 för att återigen förbluffas över hur en tråkig enformighet uppenbara sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor