Jump to content

farcry vs doom3

heat
 Share

vilket är bäst  

54 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

LångGråt tar Domedag så jävla hårt... ;)

LångGråt stämmer men i Eng->Swe så betyder Doom öde, Undergång. Men däremot om det hette The day of Doom då skulle du ha rätt med Domedag. Idag var det min tur att sprida läredom bland folket :P .

Jag har bara spelat demo på "LångGråt"( :P ) "öde", "undergång" ( :);) ) verkar bättre grafik mässit alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FarCry har stora öar och väldigt snygga områden.. Dock så är spelet kasst.. Skippa allt muterat i ett sånt spel och det skulle sälja som smör..

Av det jag har spelat av Doom3 så finner jag bara tårar.. Glädje tårar..

Min röst faller på Doom3 för att det första intrycket på Doom3 utklassade FarCrys jobbiga kloak man skulle traska igenom.. :)

Vote. Doom3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LångGråt stämmer men i Eng->Swe så betyder Doom öde, Undergång. Men däremot om det hette The day of Doom då skulle du ha rätt med Domedag. Idag var det min tur att sprida läredom bland folket :ph34r: .

Jag har bara spelat demo på "LångGråt"( :P ) "öde", "undergång" ( :):P ) verkar bättre grafik mässit alltså.

doomsday e domedag

farcry sög pung som en kamel i en gaybar! så vote: doom3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min röst faller på Doom 3.

Båda spelen hade bra första intryck, men Doom 3 verkade mycket mer intressant när jag startade första banan. I Far Cry börjar du nere i en kloak, det var snyggt, men inte var lika kul som att få börja på bas på mars och få vandra om kring och bli "mördard" av grafiken.

(jag hoppade faktist till första gången jag öppnade en dörr och fick se en så'n där spindel robot, även fast den var på min sida. :))

Men jag fastnade aldrig för Far Cry, det var som... Lamt på nå't sätt.

Doom 3 var rusktigt skoj i början, men tyvärr vart det långtråkigt i mitten av spelet. Men jag tycker slutet var riktigt skoj, det återhämtade sig alltså, men det gjorde tyvärr inte Far Cry.

Och det är varför min röst föll på Doom 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor