heat Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Har inte spelat doom 3. Far cry och doom3 är ju 2 helt olika spel? I doom3 så är det i framtiden där man kryper runt i mörka gångar, och i far cry så springer man runt på en stor ö, dock är monster med i far cry också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Har bara spelat far cry men doom 3 värkar ha skön grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Lätt Far Cry...Doom III var en besvikelse. Förmodligen därför att man hade för stora förväntningar på det...som vanligt... vote: Far Cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Är ju två olika genrens! Doom 3 - Skräck Far Cry - Action (Ja datorspel har andra genrens än bara "FPS"; "RTS" m.m. för er som inte visste.) men hur som helst var Doom 3 bättre tycker jag, även om det inte höll speciellt länge, samma med FC dock, inget av spelen höll speciellt länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 LångGråt tar Domedag så jävla hårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Far Cry tar lätt Doom3. Far Cry har både bättre grafik och fysik och är mer omväxlande. Doom3 är rätt enfomigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Jag njöt mer av Doom 3 än av FarCry (går emot strömmen..). FarCry hade varit bättre om det inte var för alla "übertuffa jätteextrema superballa" mutantapor som sprang runt och lekte rövare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 LångGråt tar Domedag så jävla hårt... LångGråt stämmer men i Eng->Swe så betyder Doom öde, Undergång. Men däremot om det hette The day of Doom då skulle du ha rätt med Domedag. Idag var det min tur att sprida läredom bland folket . Jag har bara spelat demo på "LångGråt"( ) "öde", "undergång" ( ) verkar bättre grafik mässit alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 DOOM 3 lätt blev riktigt besviken av farcry, de är ett spel som enbart lever på grafik, annars är de som vilket skjutspel som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 FarCry har stora öar och väldigt snygga områden.. Dock så är spelet kasst.. Skippa allt muterat i ett sånt spel och det skulle sälja som smör.. Av det jag har spelat av Doom3 så finner jag bara tårar.. Glädje tårar.. Min röst faller på Doom3 för att det första intrycket på Doom3 utklassade FarCrys jobbiga kloak man skulle traska igenom.. Vote. Doom3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 LångGråt stämmer men i Eng->Swe så betyder Doom öde, Undergång. Men däremot om det hette The day of Doom då skulle du ha rätt med Domedag. Idag var det min tur att sprida läredom bland folket . Jag har bara spelat demo på "LångGråt"( ) "öde", "undergång" ( ) verkar bättre grafik mässit alltså. doomsday e domedag farcry sög pung som en kamel i en gaybar! så vote: doom3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Min röst faller på Doom 3. Båda spelen hade bra första intryck, men Doom 3 verkade mycket mer intressant när jag startade första banan. I Far Cry börjar du nere i en kloak, det var snyggt, men inte var lika kul som att få börja på bas på mars och få vandra om kring och bli "mördard" av grafiken. (jag hoppade faktist till första gången jag öppnade en dörr och fick se en så'n där spindel robot, även fast den var på min sida. ) Men jag fastnade aldrig för Far Cry, det var som... Lamt på nå't sätt. Doom 3 var rusktigt skoj i början, men tyvärr vart det långtråkigt i mitten av spelet. Men jag tycker slutet var riktigt skoj, det återhämtade sig alltså, men det gjorde tyvärr inte Far Cry. Och det är varför min röst föll på Doom 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Far cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Jag skulle gärna vilja säga Far Cry, jag har sett det och det verkar kul. Jag har inte spelat det själv dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Själv tycker jag inget utav spelen är speciellt bra, båda lever på grafiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Far Cry tar lätt Doom3. Far Cry har både bättre grafik och fysik och är mer omväxlande. Doom3 är rätt enfomigt. Woerto. Jag spelade Doomie 3 i kanske en kvart innan jag fattade hur meningslöst det var. Skittråkigt spel, och kropparna försvinner ju... blörk. Vote: Far Cry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Själv tycker jag inget utav spelen är speciellt bra, båda lever på grafiken... Det tycker inte jag. Innan jag köpte ny dator så lirade jag FC, på urkass grafik, och älskade det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 finns inget bättre spel än Far Cry!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Lungt Far Cry! Far cry körde jag till slutet, så jävla kul! doom3 avinstallerade jag efter jag kört det ca 2 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts