DeMoN Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 satan vad nice asså! Säg till när du ska börja på nästa projekt visste inte att jesus brukar säga satan^^ men övre till tobicen: skit snyggt men sätena är lite långt ut i kanterna så flytta in dem e cm så blir det bra. du kan ju göra ett mittensäte så kan du göra ett barn som sitter där alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Haha nää nu måste jag synda (har nästan ingen aning vad synda betyder, men det lät som att det passade in här.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 OT: Syndat har du redan gjort, du kanske inte har biktat dig ? När man syndar har man gjort något dumt som man ångrar. Därför biktar man sig och ber om ursäkt till gud. (lärt mig av min kristna kompis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 OT: Syndat har du redan gjort, du kanske inte har biktat dig ? När man syndar har man gjort något dumt som man ångrar. Därför biktar man sig och ber om ursäkt till gud. (lärt mig av min kristna kompis) jepp... och prästen har tystnadsplikt så du kan erkänna att du dödade hans moster utan att han får säga annars finns ju www.bikt.se men ontopic tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Griimn, 2 saker 1. Har du msn? isåfall, kan man få den? (pm pls) 2. När tror du att Hummern kommer släppas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 nu är det hög tid för en uppdatering tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 griimn va de inte du som gjorde en limo hummer? hur gick det med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 tror han la ner den för han hade inte gjort själva modelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 tror han la ner den för han hade inte gjort själva modelen jag gjorde egen modell men datorn pajade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 ok men hur går det? någon ny bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 posta fler screens från hummern!!! men Griimn, kan du skicka över dendär påsen du gjorde till mig över msn? skulle gärna vilja använda den till en grej jag håller på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 msn blir svårt men en mailadress kan vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Tja. Snacka om grymm bil Brukar välja Hummer H2 på Midtown Madness 3 på Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Du borde föresten göra som jag mummlade lite om i min corvette-tråd. Alltså på såna ställen där det ska vara skarpa kanter så detachar man dom delarna, kör calculate, sen kör man unite. Exempel: Jag gjorde en vanlig cylinder. Så här såg den ut från början. http://monstret.se/~urkas/bilder/vc/bajs/1.jpg När jag har gjort så som jag så fint beskrev så blev det såhär: http://monstret.se/~urkas/bilder/vc/bajs/2.jpg Det är alltså det här jag tyckte du skulle göra på dörrarna. Och så även på diverse andra ställen. Din bil kommer alltså blir myyycket bättre om du gör så. Den kommer alltså gå från väldigt bra till MYCKET bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Du borde föresten göra som jag mummlade lite om i min corvette-tråd. Alltså på såna ställen där det ska vara skarpa kanter så detachar man dom delarna, kör calculate, sen kör man unite. Exempel: Jag gjorde en vanlig cylinder. Så här såg den ut från början. http://monstret.se/~urkas/bilder/vc/bajs/1.jpg När jag har gjort så som jag så fint beskrev så blev det såhär: http://monstret.se/~urkas/bilder/vc/bajs/2.jpg Det är alltså det här jag tyckte du skulle göra på dörrarna. Och så även på diverse andra ställen. Din bil kommer alltså blir myyycket bättre om du gör så. Den kommer alltså gå från väldigt bra till MYCKET bra. du tror inte jag vet det knepet? har andvänt det över nästan hela motorhuven men av nån anledning uniteselectade jag dom igen, fattar inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Om du vet det tycker jag du borde använda dig mer av det. Man ser ju faktiskt många ställen som du kan göra det på ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Har en fråga till dug Griimn: hur vet du hur stor bilen ska va om du inte använder blueprints? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Coolz0r Mr. Griimn Sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Coolz0r Mr. Griimn Sir. öööh? ok hehe hur jag vet? jag har en 1:18 skalig hummer på bokhyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 ursäkta om jag tjatar, kan man få lite nya bilder? blev typ kär i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts