Buzz_40 Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) jupp. några... få se nu... en Kia, en van, en sportbil( kommer inte ihåg va den heter, en jaguar i varje fall), mobiler, o småsaker. o sen... va gjorde data-fanet? jo, den tvärdog! bilarna försvan :'( o när jag instalerade om zmodeler så krachade den igen, så jag har inte zmodeler instalerat för tillfället. men "kritiken" var ingen sån där "fan fa dålig du är!!! ö fan ja kan göra sådär dåligt me pungen" fö Griimn e biljoner ggr bättre än mig, men han sa ju att "kvalité tar tid!" så jag tänkte att om han fixar dörrarna så blir den ju ännu bättre Redigerad 24 september, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 jag gillar kritik så länge ingen säger att dom gör bättre med punger, haha men förklara bättre var på dörrarna du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Ja men dörrarna på en hummer ska inte precis vara runda... En hummer är ingen beetel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Ja men dörrarna på en hummer ska inte precis vara runda... En hummer är ingen beetel precis, därför undrar jag också vad han menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 kommit nånstans iaf, men som alltid är inredningen det svåraste i zmodelernujevlar.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Snyggt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) jag menar att dom borde vara mera detaljerade, jag menade inte att den var ful, för det är den ljusår ifrån att var http://perso.club-internet.fr/preignou/loisirs/val1999/sporlsir/hummr_s.jpg http://www.flyinvacations.com/img/img_big/IMG_0060.jpg Redigerad 25 september, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) dom är ganska detaljerade men det syns bara om jag har flatshading på Redigerad 25 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 kommit nånstans iaf, men som alltid är inredningen det svåraste i zmodeler Är det en coca cola burk jag ser där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Är det en coca cola burk jag ser där hihihi självfallet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Ser bra ut... Men det kasnke inte ska vara en en cola burk... Kanske Vice citys läske dryk "sprunk" eller vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 om/när du gör den till mafia glöm inte att fixa så HEAD kuben (kameran när man kör) sitter bakom ratten och inte i mitten av sätena som det gör på de flesta bilarna. om den sitter mellan sätena kommer det dra ner betyger avsevärt BTW, så snyggt så jag vill gråta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Hehe du guardian e MAFIA fränare med mods och så än VC??? Kan du säga nån bra sida med Mafia mods... Har MAFIA fodralet men e osäker på om jag ska installerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 stolarna sitter fel(?), kanske flytta dom närmare mitten? (bara i [X]-led) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 stolarna sitter fel(?), kanske flytta dom närmare mitten? (bara i [X]-led) hmmm då blir inredningen för smal, tror hela bilen måste bli bredare... vi får se! KUNGEN ÄR TILLBAKA! OCH SKALL ÅTERIGEN HÄRSKA!! DATORN ÄR IGÅNG!! inget förlorat förutom en massa drivrutiner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Va bra då kasnke det blir en Hummer ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Kan man få lite uppdateringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 jag trodde ni hade tröttnat på sånt Utstyrsel:Wagon, Soft top, Open top, Slantback Väldigt detaljerad inredning, jag har gjort varenda knapp och mojäng små + som colaburk m.m annars har jag inte kommit så långt för jag har gjort om en massa som tex: kortat huven, justerat inredning och rätat till en massa dummys gjort färdigt skadedelar nu ska ja fortsätta me en massa knappar och sen texturera dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_GRIM Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 dom är ganska detaljerade men det syns bara om jag har flatshading på fan vilekn cool hummer ska du släppa den på gtamods.com?? snälla gör det skit tuff hummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 satan vad nice asså! Säg till när du ska börja på nästa projekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts