Nord Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) (copstar men gör en stor Antänn (se bild) och en bensin tank som sitter på där bak) du menar bensin dunk?. fet antenn skulle vatt coolt. Redigerad 21 september, 2004 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 du menar bensin dunk?. fet antenn skulle vatt coolt. MMM jag menar bensindunk sedan kan du väll göra kartonger som står där bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 vad ska antennen va bra för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Ja jag tyckte re lät hel CP me anten (stavning?). Du kan haaaa...hmm...ett reservdäck bak kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 gör en moddel med en sån där gubbe som finns i vattnet på två ställen (med fötterna fast i betong) där bak! Skit nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 det e snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 aaah nu fattar jag, en slantback med antenn... men det kan la militär versionen ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xert Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha a vill ha, ne men när är den klar? grymt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 det e snyggt Vad är de för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 det är väl MM2 om jag inte har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 ha ru gjort nå mer på motorn på den Griimn? Alltså på hummern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 det är väl MM2 om jag inte har fel? Ja det är det jag har haft 1 2 3 men nu har jag bara 2 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 fy fan, alltså nu blir man så ledsen . vill ju ha denna sexiga bil till mafia . spelar inte GTA: VC längre plus att det är borta :'( :'( :'( buhu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) hehe självklart =) ska nog göra en version till mafia också quotar mig själv från sida 2 nu dont worry, be happy Redigerad 21 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Ska du ha en antenn så ska du självklart ha den riktiga militärantennen, den som går från baken till sidobakspegeln. Som en båge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 jag skulle kunna hjälpa dig grimn att konvertera bilen till nåra olika spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 nog tror jag att jag klarar dig själv annars.. men tack för omtanken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 till mafia också?? så kung. hummer är coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Griimn kan du hjälpa mig att få in min senda i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 ööööh, jag är lika n00b på det som du copstar e sjysst fråga om han kan hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts