Griimn Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 ursäkta om jag tjatar, kan man få lite nya bilder? blev typ kär i bilen. kan inte öppna filen, ska testa restarta datorn och öppna den om en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Hehe du guardian e MAFIA fränare med mods och så än VC??? Kan du säga nån bra sida med Mafia mods... Har MAFIA fodralet men e osäker på om jag ska installerat mafiamods.com den sidan äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Du borde föresten göra som jag mummlade lite om i min corvette-tråd. Alltså på såna ställen där det ska vara skarpa kanter så detachar man dom delarna, kör calculate, sen kör man unite.. Var hitter man unite!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Ajuste Griimn, hur sätter man ut nya dummies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Ajuste Griimn, hur sätter man ut nya dummies? du skapar en liten box och ger den rätt namn tror jag, jag brukar bara importera från andra bilar i slöhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Var hitter man unite!? Samma ställe dom detach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Men asså i spelet? hur vet du att det blir rätt storlek i gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Men asså i spelet? hur vet du att det blir rätt storlek i gta? jasså, men får ju lägga in och justera, annars kan man kolla på nån annan bil som man vet är en viss bit mindre än hummern och fixa efter den fast lättast är ju att testa o chansa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Vafan?? Är grimm bannad??? Vafan tänker ni med? Hur ska han nu kunna göra klart bilen? Skiti vad han har gjort, ge han en varning, vi behöver han här i moddningsforumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 (redigerad) Vafan?? Är grimm bannad??? Vafan tänker ni med? Hur ska han nu kunna göra klart bilen? Skiti vad han har gjort, ge han en varning, vi behöver han här i moddningsforumet... 1. ja 2. röven såklart, vad trodde du? 3. hur han ska göra klart bilen? han statar zm och jobbar med den, precis som han gjorde innan han blev bannad, ända skillnaden är att vi inte lär se bilen på gtasajten/gtamods 4. ännu en varning funkar inte då han redan fått 5 varningar och skitit i dom, vilket leder till ban! han får skylla sig själv! Varför skulle han få dispens bara för att han råkar kunna modelera? Det finns regler som är till för att följas av alla, även grimm Redigerad 8 oktober, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 1. ja 2. röven såklart, vad trodde du? 3. hur han ska göra klart bilen? han statar zm och jobbar med den, precis som han gjorde innan han blev bannad, ända skillnaden är att vi inte lär se bilen på gtasajten/gtamods 4. ännu en varning funkar inte då han redan fått 5 varningar och skitit i dom, vilket leder till ban! han får skylla sig själv! Varför skulle han få dispens bara för att han råkar kunna modelera? Det finns regler som är till för att följas av alla, även grimm Men :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Jaha men då kan ni ju låsa denna tråd :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 För det första har KalleR attitydsproblem , för det andra kommer jag säkert bli bannad, för att han är tjurig, för det tredje, vad fan har han gjort för att förtjäna en banning...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 (redigerad) för det tredje, vad fan har han gjort för att förtjäna en banning...??? 4. ännu en varning funkar inte då han redan fått 5 varningar och skitit i dom, vilket leder till ban! han får skylla sig själv! Varför skulle han få dispens bara för att han råkar kunna modelera? Det finns regler som är till för att följas av alla, även grimm Kunde väl inte vara klarare än så va?? Redigerad 8 oktober, 2004 av SteelWolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Det svarar inte på vad han har gjort, 5 varningar säger mig inte ett skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Lilla Kalle, vi vanliga medlemmar kan inte se hur många varningar vi har. Och eftersom man inte får ett PM varje gång man får en varning, ja då vet man inte hur många varningar man har. Så börja inte gnälla om att han hade 5 varningar, hur fan skulle han veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 ord min tvåögda vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Håller med. Vill ha tillbaks Grimmn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 E ja den enda som inte direkt sörjer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts