axek Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Låter säkert fånigt men jag har hört av en kompis som har hört av en kompis att det finns en hemlig tunnel i washington beach på stranden... samma sak fast ett garage med bilar... gäller asså bara att lägga granater på rätt ställe... vet ej ifall det stämmer men i så fall vore det J*vla coolt. vänligen svara ifall ni hör hört nåt som liknar det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Nej det finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Låter säkert fånigt men jag har hört av en kompis som har hört av en kompis att det finns en hemlig tunnel i washington beach på stranden... samma sak fast ett garage med bilar... gäller asså bara att lägga granater på rätt ställe... vet ej ifall det stämmer men i så fall vore det J*vla coolt. vänligen svara ifall ni hör hört nåt som liknar det här. Aldrig hört talats om... Han kanske menade tunneln i Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Aldrig hört talats om... Han kanske menade tunneln i Mafia. mafia har en tunnel men inga bilar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Mafia har visst bilar i tunneln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Vikken tunnel? "Älskar MAFIA efter gta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 ontopic eller byt.... mafia har väl en egen, såvitt jag inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Isf borde väl nån ha upptäct den för längesedan? Det var ju ganska lätt att hamna under Vice City... Jag minns att jag länge ,länge , länge letade efter tunneln som sades finnas vid Escobar Internationel. Det visade sig vara vägen som gick mot Armébasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts