Mr.Magic Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Ja vilket! Säg inte EveryThing or Nothing för det har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 (redigerad) Nightfire är mycket roligare... Till vilken konsoll ska du köpa det? Edit: Okej, PS2 såg nu... Då ska du köpa Nightfire... 249 kr på Webhallen...Här <--- Redigerad 11 september, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 vote:agent under fire har bara spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Jag har nightfire och de var roligt i början, hyfsat roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 har bara nightfire av dessa och det är jäkligt roligt...vote...nightfire... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) Edit: Okej, PS2 såg nu... Då ska du köpa Nightfire... 249 kr på Webhallen...Här <--- jag vet det var däför jag Gjorde pollen Emm, några Argument varför Night Fire e bättre? Redigerad 12 september, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Roligare multiplayer....det jag minns var roligast var typ att man på en bana kunde styra mini helikoptrar och att det fanns något slags raketgevär (kommer ej ihåg namnet) där man styrde hur det skulle åka...hehe det var kul att skjuta såna på varann ... Nightfire gjordes lite senare och har därför snyggare grafik. Och Agent under fire : s kontroller var sämst.. Så köp Nightfire.. Jag har aldrig haft spelet på PS2 bara spelat hos kompisar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) Roligare multiplayer....det jag minns var roligast var typ att man på en bana kunde styra mini helikoptrar och att det fanns något slags raketgevär (kommer ej ihåg namnet) där man styrde hur det skulle åka...hehe det var kul att skjuta såna på varann ... Nightfire gjordes lite senare och har därför snyggare grafik. Och Agent under fire : s kontroller var sämst.. Så köp Nightfire.. Jag har aldrig haft spelet på PS2 bara spelat hos kompisar.. Är multi player på Night fire ungefär lika rolig som Golden eye på N64? Edit: hahah Det här spelet ska jag köpa också, Kolla priset! http://www.webhallen.com/prod.php?id=17602 Redigerad 12 september, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 hmm...Twisted Metal Black Online....Svinkul med nätverksadapter...men Nightfire är ett bättre köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Umm..Ahhh....ähh... Kan inte bestämma mig får köpa både Night Fire, Twisted Metal Black Online, och en ny Handkontroll(http://www.webhallen.com/prod.php?id=27752) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 vote:null Man tröttnar på nightfire efter en timme spelande och agent under fire är mycket roligare men blir lite långrandigt i längden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts