Jump to content

James Bond

Mr.Magic
 Share

Vilket av dom här ska jag köpa?  

17 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Roligare multiplayer....det jag minns var roligast var typ att man på en bana kunde styra mini helikoptrar och att det fanns något slags raketgevär (kommer ej ihåg namnet) där man styrde hur det skulle åka...hehe det var kul att skjuta såna på varann ;) ... Nightfire gjordes lite senare och har därför snyggare grafik. Och Agent under fire : s kontroller var sämst.. :) Så köp Nightfire.. :P

Jag har aldrig haft spelet på PS2 bara spelat hos kompisar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roligare multiplayer....det jag minns var roligast var typ att man på en bana kunde styra mini helikoptrar och att det fanns något slags raketgevär (kommer ej ihåg namnet) där man styrde hur det skulle åka...hehe det var kul att skjuta såna på varann  ;) ... Nightfire gjordes lite senare och har därför snyggare grafik. Och Agent under fire : s  kontroller var sämst..  ;)    Så köp Nightfire..  ;)

Jag har aldrig haft spelet på PS2 bara spelat hos kompisar..

Är multi player på Night fire ungefär lika rolig som Golden eye på N64? :):P:P

Edit: hahah Det här spelet ska jag köpa också, Kolla priset! http://www.webhallen.com/prod.php?id=17602

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor