Ceone Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Har köpt Rainbow six 3 Athena Sword idag men de går inte att instalera varför? Står något skit om språket ska inte svenska datorer kunna spela de spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 När den fårgar vilket installationsspråk du vill ha välj engelska isåfall, prova dig fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 När den fårgar vilket installationsspråk du vill ha välj engelska isåfall, prova dig fram den har inte frågat om nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Rainbow Six 3 inklusive expansionen Athena Sword skapades i två olika format, "UK" (Europa) och "US" (Amerika och Asien om jag minns rätt.). Om du köpt det över internet från något annat land så beror det nog på detta, annars kanske du ställt in din dator på något konstigt språk eller något? Jag vet inte riktigt men, kolla på Red Storms hemsida (utvecklarna), borde finnas Support, F.A.Q, forums etc där du kan fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Rainbow Six 3 inklusive expansionen Athena Sword skapades i två olika format, "UK" (Europa) och "US" (Amerika och Asien om jag minns rätt.). Om du köpt det över internet från något annat land så beror det nog på detta, annars kanske du ställt in din dator på något konstigt språk eller något? Jag vet inte riktigt men, kolla på Red Storms hemsida (utvecklarna), borde finnas Support, F.A.Q, forums etc där du kan fråga. asså det är köpt i sverige i hobbex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 jag har båda två, en är UK, den AS som jag köpte var en us version?!? Men det funkade till slut, du får fråga på deras forum. www.raven-shield.com är adressen. Det finns ett tweak som låter dig installera fastän du har olika språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 de funka nu men har ett problem med rainbow six 3 raven shield. När man spela på internet så kommer det upp en ruta den kom inte upp innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 asså spelet är bland det buggigaste som finns. Den kan inte connecta till någon server. Det kan ju vara temporärt, men annars kan du posta i deras support forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts