guardian Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 hej, jag har gjort en monster truck och hjulen på den stål lite konstigt. i Zmodeler står hjulen normalt alltså ungefär såhär: | | men i själva spelet står hjulen såhär \ / istället. hoppas ni fattar vad jag menar med strecken. Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 screenshot danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 screenshot danke okej, men deta är i mafia men jag har fraps. hoppas ingen misstycker om detta men jag vill verkligen ha hjälp. för om jag postar i mafia forumet får jag vänta på hjälp tills jag sitter vid datorn på pensionärshemmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Du ska posta här om det gäller moding men screen tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 sorry för att det tog lite tid men internet brakade. men här kommer screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 det är ju mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Du ska posta här om det gäller moding men screen tack det där är ju modding! vet inget om mafia moddning alls tyvärr, men testa sätta dom så här då: / \ så blir dom kanske raka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 det är ju mafia!!! Men är du dum eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 det där är ju modding! ja därför ska han posta här och inte i mafia forumet. så han gjorde rätt.. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 ja därför ska han posta här och inte i mafia forumet. så han gjorde rätt.. eller? jaha, trodde du menade att det inte hade med modding och göra, missuppfattade eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts