axek Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Nån som tror att san andreas kan bli för seriöst?? man måste liksom äta och sånt... är inte gta massa biljakt, pang-pang med någorlunda tänka? inte tänka med någorlunda biljakt, pang-pang... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 va snackaru om d blir ju skitgrrrrymt jöö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Tror jag inte, snarare ett steg till en mer realistisk flykt från verkligheten. ...och vad menar du med ditt tänka-snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 11 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 man måste ju tänka det e ju inte "Quake" direkt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 11 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Tror jag inte, snarare ett steg till en mer realistisk flykt från verkligheten. ...och vad menar du med ditt tänka-snack? Diggar ditt utryck " mer realistisk flykt från verkligheten" (har nog ändrat åsikt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 (redigerad) Haha, efter att ha sett http://www.cluckinbellhappychicken.com Så känns det ganska lugnt! Det blir nog inte allt för seriöst! Redigerad 11 september, 2004 av Cleansing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 (redigerad) Jag vill absolut inte ha det mer realistiskt än Vice City. Redigerad 11 september, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Jag vill absolut inte ha det mer realistiskt än Vice City. okej, du kan fortsätta lira Vice City om du tycker det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Tyvärr är Vice City helt passé enligt min mening. Det var ett extremt långlivat spel, men nu kan jag säga att jag har tröttnat fullständigt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojohan Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Jag tycker att det låter lite väl med allt detdär med ätandet och styrketränandet. Det blir liksom för mycket "micro-managment", om ni förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Jag är nog mest orolig för att det kommer bli för mycket med ätandet och tränandet, vill inte att det ska ta upp en för stor plats i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Jag är nog mest orolig för att det kommer bli för mycket med ätandet och tränandet, vill inte att det ska ta upp en för stor plats i spelet... LÄS, r* har ju sagt att det inte ska va jobbigt me d det där atandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 LÄS, r* har ju sagt att det inte ska va jobbigt me d det där atandet Men tänk om inte jag tycker likadant som R* då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Hoppas det inte blir för myche "SIMS-Shit" över det... *HUGA* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 jag vill bara ha bättre control på spelaren under skjutande. Jag vill kunna ducka, ha vapnet redo att avfyra direkt.. inte ta 3 sek. på mig varje gång jag ska skjuta. Mafia var perfekt på den delen. Fast jag lär nog inte få det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Ni har ingen tro i R*, fattar ni inte att dom fixar det? Det kommer som sagt inte alls bli för mycket The Sims - bara lite verkligare vilket gör det mer undehållande på en seriös och realistisk nivå. ...sluta tvivla, vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Ni har ingen tro i R*, fattar ni inte att dom fixar det? Det kommer som sagt inte alls bli för mycket The Sims - bara lite verkligare vilket gör det mer undehållande på en seriös och realistisk nivå. ...sluta tvivla, vänta och se. OKEJ då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 OKEJ då! Tack! Äntligen lyssnar ni... Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 DET BLIR ORFO SOM DET BLIR- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Men omdet blir för seriöst kan inte unga spelare köra, dvs under 18. Då kan ju de ta spelet på för stort allvar och då kan de ju gå ut på gatan och göra likadant som i spelet. Nej, det får inte vara för seriöst, man ska kunna skratta åt det annars är det farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts