okka Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Men det är snart. Butikerna kommer ta bort psone spelen snar t Snart ja. Hehe... Själv tycker jag att alla gammla konsoler (Snes, Nes osv) fortfarande "lever", nostalgiskt sätt dör dom aldrig ut... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 PS2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Men det är snart. Butikerna kommer ta bort psone spelen snar t Varför skulle dom ta bort PS1-spelen från butikerna när PSP snart kommer ut som man spelar PS1-spel på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Varför skulle dom ta bort PS1-spelen från butikerna när PSP snart kommer ut som man spelar PS1-spel på? Varför inte? Det är konsolen vi snackar om, inte spelen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Vilken onödig tråd.. det är väl spelet vi ska diskutera här..inte vilken konsol som är bäst eller sämst...det ju knappt nån skillnad på grafiken mellan diverse.. tror nån är avundsjuk på att GTA SA kommer ut först till PS2.. det är ju passionen till spelet vi alla delar här..det är ju precis samma spel.. jag säger inte att GTA är skit till PC eller Xbox bara för att jag har det till PS2.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 PS2'an har mycket bättre prestanda en man tror. Dels för att det inte behövs nåt OS som körs i bakgrunden och dels för att det läses dirket från DVD'n. Annars kan jag säga att jag inte tycker det är nån större skillnad mellan PS2 och PC verisionen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Inga konsolkrig, snälla. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts