Elite-Mannen Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Ja snart kommer Ps2:an dö ut som tur är , har aldrig gillat den konsolen. Och jag förstår inte varför man vill spela GTA3 , GTA:VC och GTA:SA på PS2:an? Dålig grafik , små "hackigt" , dålig kontroll. Nej fy tusan , PC...PC är nåt som kommer leva . Fina grafikinställningar , spela med MUS osv...GÖTT ? Men nu ska vi se här...Dom som gillar GTA spelen på PC skriver PC i inlägget , ni andra PS2.Intressant bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Håller med... Mycket mer känsla i PC-versionen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 PS2 till helikopterna, solklart. PC till allt annat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Ps2 till fordonskörning. Pc för Precisionsskytte och moddar, kanske för att stunta och recorda också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Ps2 för känslan överlägsen PC, PC är väll bra om man vill modda och sånt skit... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Ja snart kommer Ps2:an dö ut som tur är , har aldrig gillat den konsolen. Och jag förstår inte varför man vill spela GTA3 , GTA:VC och GTA:SA på PS2:an? Dålig grafik , små "hackigt" , dålig kontroll. Nej fy tusan , PC...PC är nåt som kommer leva . Fina grafikinställningar , spela med MUS osv...GÖTT ? Men nu ska vi se här...Dom som gillar GTA spelen på PC skriver PC i inlägget , ni andra PS2.Intressant bara. Har precis samma åsikt! Ha aldrig gillat ps2! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Ps2 för känslan överlägsen PC, PC är väll bra om man vill modda och sånt skit... W0RD, håller med dig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 ps2 för att spela, mycket trevligare att ligga i sängen med en grym kontroll och en stooor tv framför sej.. pc för att leka runt, dock så hatar jag att köra land-fordon på pc, det e ju näst intill omöjligt att köra lika bra som på ps2.. men mods kan väll va kul å leka med.. OBSERVERA "LEKA MED!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Jag får kramp i handen med psp2... =/ Går inte att skjuta heller.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 ps2: hela spelet ps: modda, spela in Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 dö ut? ps2 kommer aldrig dö ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 dö ut? ps2 kommer aldrig dö ut Jo, när PS3 kommer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Jo, när PS3 kommer. Dö ut is an overstatement. Dog PS1 ut? Nope... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elite-Mannen Skrivet 10 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Dö ut is an overstatement. Dog PS1 ut? Nope... Du , har du varit nerfryst i 10 år? Ps1 dog ut för herrans många årsen .... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Precis, PS2 kommer inte dö ut. Dog ataris konsoler ut? Nej. Föressten, du som skapade tråden: Svårt att göra en omröstning? För övrigt tycker jag att PS2 ska man ha till Fordonskörning och till att springa runt. PC till moddning och skjutning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Du , har du varit nerfryst i 10 år? Ps1 dog ut för herrans många årsen .... PS1 har väll ändå inte dött ut! Känner hur många som helst som har och använder det, man kan få tag på det hur lätt som helst osv. Kanske är du som bara inte har öppnat ögonen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Känslan är mycket bättre på PS2 man sommnar nästan av att spela GTA på pc, men på PS2:An kan jag spela i timmar GTA RULE THE WORLD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Dö ut is an overstatement. Dog PS1 ut? Nope... Men det är snart. Butikerna kommer ta bort psone spelen snar t Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 lättare att stunt med motorcykel på PC enligt mig. är så van med PC så för mig är väll det mest bättre än på PS2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts