Raoul-Rulez Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Imorse när jag läste på www.GTA-sanandreas.com hittade jag denna information GTA San Andreas Delayed was certainly unexpected, but so is almost everything Rockstar Games do. We've been waiting for it for almost 2 years, and we've got another seven days to add on because GTA San Andreas will be delayed by a week. Read the press release at Take Two Games or read below for the information. At least we know that there will be no major bugs in the game, because thats the main reason it's being delayed. At least we hope so. The countdown pages have been updated with the new date. Take-Two has an extensive product lineup planned this holiday season, beginning in the fourth quarter. Rockstar will introduce Grand Theft Auto: San Andreas, the next iteration in the globally successful franchise which has sold over 32 million units. Developed by world-class designers Rockstar North, Grand Theft Auto: San Andreas will be available exclusively for the PlayStation 2 and is expected to be in stores in North America on October 26, 2004 and in Europe on October 29, 2004. The title's launch date was moved to allow additional time for final testing of the game, which exceeds the size, depth and scope of traditional videogames. Rockstar has been extensively previewing the game to the trade press, and the title has appeared on the cover of several key trade publications since it was revealed to the public at this year's E3 industry tradeshow. Rockstar also plans to release an extension of the Grand Theft Auto franchise for the Game Boy Advance in late October. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 tråkigt... Men kanske ändå bra för då hinner ju dom ändra eventuella fel så då kommer att spelet fungera skitbra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zunken Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 ååhh... orka vänta tills sommaren 2005 för att få det på pc... :'( Fast då hoppas jag de har gjort ett fetingbra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Jag visste att det skulle bli försenat. Tyo 90% av alla spel blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 YES, Då får jag det bara 3 dagar efter realesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 va bra att det är försenat, så är det lite mindre buggar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Synd för er med PS2, men tänk på oss med PC då... :'( ajja, skönt att ha fått det bekräftat i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 :'( :'( :'( jag orkar inte vänta!! hopades den skule komma nu i jul typ men :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Egentligen vad vill ni helst att spelet blir försenat och bra eller utsatt tid och buggigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoozO Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Ja när dom säjer att SA kommer komma till PC tidig sommar 2005 så kan man nog räkna med at det blir försenat till mitten av sommar, och att vänta en 9 månader är lång tid så jag tycker absolut att ps2 lirarna ska ha tålamod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 fan att det inte blev fredagen den 22 för då har vi håltimma så att jag kunde köpa det nere i stan innan det tar4 slut i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 fan att det inte blev fredagen den 22 för då har vi håltimma så att jag kunde köpa det nere i stan innan det tar4 slut i affären. 29/10 är också en Fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 vi har bara håltimma varannan fredag och varannan torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts