Siana Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Tack Dude!!! Vad exakt kan man göra? :"> förstår mig inte riktigt på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 man tackar trodde du glömt bort mig hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Tack Dude!!! Vad exakt kan man göra?:"> förstår mig inte riktigt på det Man kan ha en inbox på 1 gig. Så är det tufft också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Två invites, PM:a om du är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Haha värst vad alla har invites helt plötsligt Hur får man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Haha värst vad alla har invites helt plötsligt Hur får man det? har man en account får man det lite litt som tätt, har också 6st nya nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 nån som har en över till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Gmailstatus: Gmail Gmail Gmail Gmail Gmail (3/5 invites kvar) PM:a din nuvarande e-mailadress så ska du få en invite på posten Lyckliga gmailare: Samurize Guardian Redigerad 14 november, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Gmailstatus: Gmail Gmail Gmail Gmail Gmail (4/5 invites kvar) PM:a din nuvarande e-mailadress så ska du få en invite på posten Kan du inte maila dom istället? Posten är så sega... (förlåt..jag var tvungen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Kan du inte maila dom istället? Posten är så sega... (förlåt..jag var tvungen) Vet inte om jag vågar, det sägs att det finns ePostkapare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Haha värst vad alla har invites helt plötsligt Hur får man det? Jag invitar mig själv och skapar flera konton och får därmed ett flertal invites, mouahah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag invitar mig själv och skapar flera konton och får därmed ett flertal invites, mouahah... hehe, hadej ag gjort det hade jag haft 36 invites nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hurra! tack Xpisc!!! när får man invites? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hehe, hadej ag gjort det hade jag haft 36 invites nu ^^ isf hade över 72 st nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 isf hade över 72 st nu ska jag fan göra nästa och nästnäst gång, vad blir det? 6^3 = 216 invites, sen en spam post här med överdrivet många invites =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Varför är man så tuff om man har g-mail?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Därför att det är svårt att fylla mailboxen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 ^^ Hmm men då undrar jag vafan som kommer finnas i den boxen.... Spam, reklam, spam, reklam, reklam, reklam, spam, spam, reklam Iaf får man invites som mail, eller hur vet man att man har fått invites? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Därför att det är svårt att fylla mailboxen! inte så svårt, börja med att ladda upp alla filer du vill kunna komma åt från andra datorer på den, går fort då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 inte så svårt, börja med att ladda upp alla filer du vill kunna komma åt från andra datorer på den, går fort då Hur laddar man upp filer??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts