Wrath Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Om någon någonsin! ( lol ) får någon över så tar jag gärna emot en länk Tacksam på Förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Har 6 invites kvar, GTAsajten får 3 av dom. Dom 3 första som pm:ar mig med *Förnamn *Efternamn *Nuvarande e-mail adress får en gmail-adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) Hmm jag undrar om mitt pm var i tid..., så jävla trött på min gamla hotmail som blir full av junkmail på två dagar. Redigerad 26 september, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Så...3 inbjudningar utdelade. Säger till när jag får fler. Dom som fick denna gång är: KuNg-Fo0d EvilOL Streetwave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Så...3 inbjudningar utdelade. Säger till när jag får fler. Dom som fick denna gång är: KuNg-Fo0d EvilOL Streetwave Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Ni vore ta en titt på gmail swap eller Gmail Project om ni inte hittat någon gmail. Kan vara intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slush Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Bara för er som har GMAIL, detta är vad dom gör med era mail 1. Deras datorer läser igenom era mail och letar efter "keywords" för att ni ska få just RÄTT reklam på sidan (så om nån skickar ett medelande om massa dator prylar så tror ju datorn du just älskar datorer). 2. Emailen sparas, fast om du slänger dom, dom "döljs" endast. 3. dom undersöker vilka små sidor du tittar på så dom också kan få rätt info __ detta är från deras Privacy Policy sida 1. No human reads your email to target ads or related information to you without your consent. (Inga "människor" läser dina mail) 2. Because we keep back-up copies of data for the purposes of recovery from errors or system failure, residual copies of email may remain on our systems for some time, even after you have deleted messages from your mailbox or after the termination of your account. (Backup av varje litet medelande sparas, även om du deletat det) 3. we log the unique ID provided by our cookie and the URL of the last site you visited. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Bara för er som har GMAIL, detta är vad dom gör med era mail 1. Deras datorer läser igenom era mail och letar efter "keywords" för att ni ska få just RÄTT reklam på sidan (så om nån skickar ett medelande om massa dator prylar så tror ju datorn du just älskar datorer). 2. Emailen sparas, fast om du slänger dom, dom "döljs" endast. 3. dom undersöker vilka små sidor du tittar på så dom också kan få rätt info __ detta är från deras Privacy Policy sida 1. No human reads your email to target ads or related information to you without your consent. (Inga "människor" läser dina mail) 2. Because we keep back-up copies of data for the purposes of recovery from errors or system failure, residual copies of email may remain on our systems for some time, even after you have deleted messages from your mailbox or after the termination of your account. (Backup av varje litet medelande sparas, även om du deletat det) 3. we log the unique ID provided by our cookie and the URL of the last site you visited. So what? 1 Ja..dom läser igenom mailen, eller...en dator gör. Sen visas reklam.....jag skiter i reklamen. 2. Och? Jag har inga större hemligheter, och det är väl deras problem om deras servrar blir fulla. 3. Som sagt...jag skiter i reklamen. Har du en gmail? Eller är du bara en sån som vill ha...men inte har, och därför snackar du skit om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 So what? 1 Ja..dom läser igenom mailen, eller...en dator gör. Sen visas reklam.....jag skiter i reklamen. 2. Och? Jag har inga större hemligheter, och det är väl deras problem om deras servrar blir fulla. 3. Som sagt...jag skiter i reklamen. Har du en gmail? Eller är du bara en sån som vill ha...men inte har, och därför snackar du skit om det? Han är bara avundsjuk, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Bara för er som har GMAIL, detta är vad dom gör med era mail 1. Deras datorer läser igenom era mail och letar efter "keywords" för att ni ska få just RÄTT reklam på sidan (så om nån skickar ett medelande om massa dator prylar så tror ju datorn du just älskar datorer). 2. Emailen sparas, fast om du slänger dom, dom "döljs" endast. 3. dom undersöker vilka små sidor du tittar på så dom också kan få rätt info __ detta är från deras Privacy Policy sida 1. No human reads your email to target ads or related information to you without your consent. (Inga "människor" läser dina mail) 2. Because we keep back-up copies of data for the purposes of recovery from errors or system failure, residual copies of email may remain on our systems for some time, even after you have deleted messages from your mailbox or after the termination of your account. (Backup av varje litet medelande sparas, även om du deletat det) 3. we log the unique ID provided by our cookie and the URL of the last site you visited. snackade med dig @ IRC om detta. Vad spelar det egentligen för roll? tror du att de gottar sig i vad lilla Ida har skrivit till sin mor eller? Spela roll om en dator går igenom vad man skickar och tar emot, så länge det inte är något überhemligt man håller på med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Han är bara avundsjuk, lätt. Jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 skulle nån kunna pm mig en länk? jävligt intereserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slush Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 varför skulle jag vara avundsjuk när jag istället har egen mailserver med ett antal fler gb än gmail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 jä rajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 varför skulle jag vara avundsjuk när jag istället har egen mailserver med ett antal fler gb än gmail? Om du nu har en fungerande mail med ett antal mb....varför hacka på gmail då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Om du nu har en fungerande mail med ett antal mb....varför hacka på gmail då? För att dom inkräktar på ens privatliv. Okej det kanske inte är så farligt, men det här är bara första steget. btw: Det är Amerikanerna som ska vara försiktiga med gmail. Vi Svenskar kan nog använda det relativt lugnt. Om man vill tillåta att storföretagen spionerar på oss dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Har 4 invites kvar, först till PM får. (ha med ditt namn och email i PM:et) Redigerad 14 oktober, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Undrar en sak bara, varför tittar dom in i folks privatliv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Undrar en sak bara, varför tittar dom in i folks privatliv? De har inget eget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Undrar en sak bara, varför tittar dom in i folks privatliv? för att anpassa sidorna till hur man använder mail-kontot. Det är inga riktiga människor som kolla mailen, det är datorprogram som gör det om någon nu trodde något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts