United Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Nån som vet när SA kommer till Xbox o PC? Kanske kommer lite tidigare än III o vc eftersom R* kontrakt med Sony går ut nu i oktober... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Maybeeeeee..........palla bry sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 (redigerad) kommer nog ungeför som 3 :an och vc För de har ju typ inget med kontraktet att göra. Om dom släpepr det till pc först känar dom inte lika mkt som att släppa det till ps2 först. FAst dom skulle ju kunn asläppa det til xbox också Redigerad 9 september, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 kommer nog ungeför som 3 :an och vc För de har ju typ inget med kontraktet att göra. Om dom släpepr det till pc först känar dom inte lika mkt som att släppa det till ps2 först. FAst dom skulle ju kunn asläppa det til xbox också Gurgel hur gammal är du?? När fyller du år så att jag kan köpa en ordlista till dig i present!!! Det skulle bli kul om dom släppte SA till PC redan till jul men jag tror att det kommer att släppas typ nästa sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zunken Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 ja till pc sommaren 2005 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Gurgel hur gammal är du?? När fyller du år så att jag kan köpa en ordlista till dig i present!!! Det skulle bli kul om dom släppte SA till PC redan till jul men jag tror att det kommer att släppas typ nästa sommar 14 men ffs skrev ba lite snabbt Skriver typ alltid snabbt och när ja skriver snabbt skirver jag slavrvigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 14 men ffs skrev ba lite snabbt Skriver typ alltid snabbt och när ja skriver snabbt skirver jag slavrvigt. "slavrvigt" Va d ett skämt eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 "slavrvigt" Va d ett skämt eller?? antagligen... inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts