LunCh Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Ja har börjat på en map mod som ska innehålla lite stunt saker och andra saker man kan göra med bil... Namnet är inte bestämt så därför så får ni ge mig några förslag. Ge mig gärna några förslag på villka saker som ska vara med på den okså Jag har tänkt följande saker som kommer nog vara med: * En liten cross bana * En Freestyl bana med skrott bilar å lite annat skoj Nog pratat, här kommer en bild på berget som ska vara själva "ingången" till banan. (OBS! et namn som map modden kommer heta kommer stå på skylten...) Som sagt uppskattar all hjälp ja får... Alla som hjälper till får en fin plats i min Read me filen. Om den blir släppat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Ja har börjat på en map mod som ska innehålla lite stunt saker och andra saker man kan göra med bil... Namnet är inte bestämt så därför så får ni ge mig några förslag. Ge mig gärna några förslag på villka saker som ska vara med på den okså Jag har tänkt följande saker som kommer nog vara med: * En liten cross bana * En Freestyl bana med skrott bilar å lite annat skoj Nog pratat, här kommer en bild på berget som ska vara själva "ingången" till banan. (OBS! et namn som map modden kommer heta kommer stå på skylten...) Som sagt uppskattar all hjälp ja får... Alla som hjälper till får en fin plats i min Read me filen. Om den blir släppat du kan gö alltid göra en monster jam bana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Du kan väl ha ditt strandcafé på toppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Ne tror det ska vara ett Litet torn på toppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Gör någe fett hopp eller dropp eller en riktigt fet Dirt-bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts