Jump to content

Skateboarding!

tejwarius
 Share

Recommended Posts

Kallar du det där enkla tricks? (Föresten stavas enkel med E, inte Ä.)

Jag skulle vara tacksam om man kunde göra typ en kickfilp eller en pop shove-it.

Exakt, förvänta dig inga jämra japans och McTwists, det är ju inget skatespel - bara ett spel med skatebord som transportmedel. Urvalet av trick kommer nog inte vara större än med cykeln...

Ååååh vad skönt det kommer bli! kickflip nedför trappor osv, aah.

"Get on my skatebord and do a mothafucking drive-by" - Black Moon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det skulle vart coolt att ha en Ghettoblaster som man kunde gå runt med på axeln och lyssna musik, även att ha på brädan, eller cykeln  :huh:

Du har lirat för mycket Tony Hawk!

Fast det vore inte helt fel att ha möjligheten att göra en "halfcab impossible to manual". Men som sagt, kan man använda skateboarden som ett fordon (vilket jag ännu inte är helt har övertygats om) vore bara det guld värt.

Redigerad av tejwarius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
Han har väl missuppfattat det här med att Rockstar inte har bestämt om alla städer ska vara tillgängliga från början. Snacka om osmart.

Är det jag eller du som är dum :angry: ? Jag fattade självklart att dom menade att städerna inte skulle vara öppna från böjan men om man läser det som stod där och översätter det så blir det så på svenska!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det jag eller du som är dum :angry: ? Jag fattade självklart att dom menade att städerna inte skulle vara öppna från böjan men om man läser det som stod där och översätter det så blir det så på svenska!! :P

Men varför skrev du isåfall: "Alltså måste du vänta 2 dagar innan du kan spela"?

Vad fick du två dagar ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor