okka Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Kallar du det där enkla tricks? (Föresten stavas enkel med E, inte Ä.) Jag skulle vara tacksam om man kunde göra typ en kickfilp eller en pop shove-it. Exakt, förvänta dig inga jämra japans och McTwists, det är ju inget skatespel - bara ett spel med skatebord som transportmedel. Urvalet av trick kommer nog inte vara större än med cykeln... Ååååh vad skönt det kommer bli! kickflip nedför trappor osv, aah. "Get on my skatebord and do a mothafucking drive-by" - Black Moon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Det skulle vart coolt att ha en Ghettoblaster som man kunde gå runt med på axeln och lyssna musik, även att ha på brädan, eller cykeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) Det skulle vart coolt att ha en Ghettoblaster som man kunde gå runt med på axeln och lyssna musik, även att ha på brädan, eller cykeln Du har lirat för mycket Tony Hawk! Fast det vore inte helt fel att ha möjligheten att göra en "halfcab impossible to manual". Men som sagt, kan man använda skateboarden som ett fordon (vilket jag ännu inte är helt har övertygats om) vore bara det guld värt. Redigerad 13 september, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Kallar du det där enkla tricks? (Föresten stavas enkel med E, inte Ä.) Jag skulle vara tacksam om man kunde göra typ en kickfilp eller en pop shove-it. Ja, Eftersom jag själv kan dom tricken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 om man kan ha bräda (som ja hoppas såklart ) borde man iaf kunna göra ollie, och kanske enklare trix som pop shovit mm. men tycker INTE att de ska bli som värsta Tony hawk!! nej de e ju trors all GTA :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 det är nog ingen risk, men det skulle ju inte vara DÅLIGT med massor av trix... fast, OM man verhuvudtaget kan åka bräda, så skulle bara det vara nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 undrar om det blir så att han blir säkrare på brädan ju mer han åker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Rockstar is still to decide wether the game will be open from the start or not. Hahaha.... "Rockstar har inte bestämt om spelet ska vara öppet från början eller inte" Alltså måste du vänta 2 dagar innan du kan spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Hahaha.... "Rockstar har inte bestämt om spelet ska vara öppet från början eller inte" Alltså måste du vänta 2 dagar innan du kan spela är du allmänt korkad eller bara låtsas du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Han har väl missuppfattat det här med att Rockstar inte har bestämt om alla städer ska vara tillgängliga från början. Snacka om osmart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Ja, Eftersom jag själv kan dom tricken Bilder/Film på det!! Jag tror bara man kommer kunna åka runt på brädan och inte göra trick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 fan va coolt med skateboard ska åka nerför backarna i san fierro soft dude Är det helt bekräftat att skateboard kommer vara med? Jag har inte sett någon bild på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Är det helt bekräftat att skateboard kommer vara med? Jag har inte sett någon bild på det. Exakt! Har R* kommit ut med det officiellt eller är det bara någon tidning som har tjollrat runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Exakt! Har R* kommit ut med det officiellt eller är det bara någon tidning som har tjollrat runt? Jag tror att det bara är nån tidning som tjollrat runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Han har väl missuppfattat det här med att Rockstar inte har bestämt om alla städer ska vara tillgängliga från början. Snacka om osmart. Är det jag eller du som är dum ? Jag fattade självklart att dom menade att städerna inte skulle vara öppna från böjan men om man läser det som stod där och översätter det så blir det så på svenska!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Är det jag eller du som är dum ? Jag fattade självklart att dom menade att städerna inte skulle vara öppna från böjan men om man läser det som stod där och översätter det så blir det så på svenska!! Men varför skrev du isåfall: "Alltså måste du vänta 2 dagar innan du kan spela"? Vad fick du två dagar ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 om man kan åka bräda tycker inte jag att det ska bli för avancerat för då blir det inge kul att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Är det jag eller du som är dum ? Jag fattade självklart att dom menade att städerna inte skulle vara öppna från böjan men om man läser det som stod där och översätter det så blir det så på svenska!! jag röstar på DIG.... Redigerad 3 oktober, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 hehe ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Men varför skrev du isåfall: "Alltså måste du vänta 2 dagar innan du kan spela"? Vad fick du två dagar ifrån? Okej okej...jag erkänner det kanske var lite dumt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts