guardian Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Fan vad tråkigt att dom inte har ändrat 24 minutersdygnet. jo, men blir ändå lite jobbigt med 24 timmars dygn. och typ ett uppdrag där man ska vakta en gubbe hela dygnet. väligt roligt att stå där i 24 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 haha exakt, vem åker bräda ner för ett ca 400 meter högt berg?? *visslar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 *visslar* haha du e galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 på en bild såg jag en väska man kanske har en väska så att man ligger skateboarden där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 på en bild såg jag en väska man kanske har en väska så att man ligger skateboarden där ? varför ta brädan i en väska?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 jo, men blir ändå lite jobbigt med 24 timmars dygn. och typ ett uppdrag där man ska vakta en gubbe hela dygnet. väligt roligt att stå där i 24 timmar Men en minut skulle kunna vara 5 sekunder typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 fatta och kul att glida fram in da hood på en skatebord och backarna i san ferreiro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 11 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 på en bild såg jag en väska man kanske har en väska så att man ligger skateboarden där ? Vilken bild då? Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 haha du e galen jag ska vara galnast på bräda i de spelet göra saker som andra inte gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 jag ska vara galnast på bräda i de spelet göra saker som andra inte gör haha ska vi tävla?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 ja e më! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 men ärligt vi kan ju tävla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 NU börjar jag undra om brädan ska fungera som en bil så att man måste gå "in" i den med en knapp eller om det bara är att ställa sig på den och åka, inte för att det spelar nån roll men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Jag tror att man trycker på en knapp så man ställer sej på den.. Jag menar varför inte ha en knapp för om det ligger en bräda på asfalten om man e jagad av snuten så man kanske inte trycker på knappen så han springer in i brädan och snubblar och sen *Busted* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Jag menar varför inte ha en knapp för om det ligger en bräda på asfalten om man e jagad av snuten så man kanske inte trycker på knappen så han springer in i brädan och snubblar och sen *Busted* hmm, skulle va coolt om det va så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Negative Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 när man ute och glider och helt plötsligt trillar man och brädan fattar eld och sprängs!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 haha ska vi tävla?? ojojoj du anar inte hur galen jag är i GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 undra hur cyklar, brädor och sånt fungerar nu... för spräng teorin funkar väl knappast... undra hur det ser ut när man blir BUSTED på en skateboard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Hoppas man kan göra lite änkla grabs också som Indy, Method, Tailgrab, Nosegrab, Japan. Damn det här spelet blir som NFS Underground, Tony Hawk's, GTA-generen och Dave Mirra i ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Kallar du det där enkla tricks? (Föresten stavas enkel med E, inte Ä.) Jag skulle vara tacksam om man kunde göra typ en kickfilp eller en pop shove-it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts