_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) Kommer inte ihåg vad uppdraget heter men men.. när man tävlar mot MC snubbarna.. jag tog en buss och ställde iför MC killarna sen körde jag bara..(Ni kan testa skjuta punka på decken) Redigerad 17 november, 2002 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 jag tog en av deras bågar så det vart en minde . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Haha, smarta ideer Själv körde jag ett rent och rättvist race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Vart gör man det......det har jag inte kört.....vilket uppdrag??.....Hur?jag har ändå klarat 60 % nu........och jag har klarat alla huvuduppdragen tror jag....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Första uppdraget man gör för MC-gänget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Vart gör man det......det har jag inte kört.....vilket uppdrag??.....Hur?jag har ändå klarat 60 % nu........och jag har klarat alla huvuduppdragen tror jag....... vad har du gjort för att få 60% jag har bara 54% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Första uppdraget man gör för MC-gänget!!! alltså Big Mitch Baker, eller Biker contact... ser ut som ett svart spader i en vit kvadrat på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maJK Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Körde även jag ett ärligt race, och vann utan problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 jag med, mc-grabbarna körde typ fel så jag vann skitlätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts