Matte.90 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 den coolaste bil till vc jag någonsin har sett hur går de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Woo! Fick lite hjälp på gtaforums om hur man fixade bort det där fula. Man ska detacha där det ska vara fina kanter och sen trycker man på calculate så blir det så fint så fint. Aja, så här ser det ut just nu. http://monstret.se/~urkas/gtavette/ny/omiffo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 *längtar som fan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 satan va snygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 WooooooooW! NICE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Heeeeeliga skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Uj! Tackar så mycket! x) En bild med lite texturer, fast jag ska iofs texturera om så det blir lite mera effektivt så att säga... http://monstret.se/~urkas/gtavette/ny/16.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 fassiken vad snyggt vad har du kvar att gö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 jag e stumm gaaah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 fassiken vad snyggt vad har du kvar att gö? MJa, texturering mest. Är inte så bra på det. Så det kan ta en stund. Iofs lite mer av det där detachandet är också kvar. O sen fiffla dummysarna. Sen tror jag inte det är så mycket mer. Kan väl ta några dagar. Beror iofs på hur mycket jag gör. Brukar tröttna lite ibland på att göra, så då sitter jag o göra annat några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 ska fronten vara sådär enormt spetsig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 ska fronten vara sådär enormt spetsig? http://www.geocities.com/clevelandcorvetteclub/images/Corvettes/78-1.JPG Ser ut som det jaop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 pretty nice ! hoppas att det kommer föer bilder snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Du måste gö vingen fram (spoilern)!!! Skitsnygg bill asså!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 jag vill inte klaga men ska inte dom där svarta utstickande sakerna vara lite längre ifrån varandra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Du måste gö vingen fram (spoilern)!!! Skitsnygg bill asså!!! om du kollar de första sidoorna i topicen så ser du att han har provat sätta dit en vinge fram.. det blev inte alls bra. ha den som den är nu! (fast bättre texturering då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 hur går det? har du myckekvar att gö på bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nobody Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Väntar desperat på att få ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Uj! Tackar så mycket! x) En bild med lite texturer, fast jag ska iofs texturera om så det blir lite mera effektivt så att säga... http://monstret.se/~urkas/gtavette/ny/16.jpg OH, MY F*CKIN GOD ! SKIT snyggt asså, en av dom snyggaste BILARNA nån nånsin gjort till GTA TYP ! Du e en topp moddare enligt mig iaf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Blir det nått eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts