LunCh Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Ta bort ta bort :'( Det ser inge bra ut... ha orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Grejen är ju den att det där ÄR orginal för indy pace car vetten. Dom ser precis ut som på den där bilden jag postade. Så helst vill jag ha kvar den. Men ska jag isf försöka göra den mindre? Alltså tillomed lite mindre än vad den ska vara? Eller tycker ni verkligen att den ska bort helt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 allts¨å Gör den delen som ett extramaterial isåfall att då detachar hela paketet sen döper du om den delen till extra1 i listan så kommer det upp på viss bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 allts¨å Gör den delen som ett extramaterial isåfall att då detachar hela paketet sen döper du om den delen till extra1 i listan så kommer det upp på viss bilar Hm? Så man kan göra så den bara kommer upp på vissa bilar? Blir det alltså så om man döper delen till extra1? Iofs så ersätter bilen just nu sabre turbon. Så det finns bara ett ex av den. Ska nån som tycker att den bör ersätta någon annan bil istället? Varför jag tog just den är att den låter likadant ungefär, lite samma typ av bil och att bilen inte är direkt vanlig. Tillverkades inte så många tusen ex av den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 men du kan ju ändra i Defaul.dat så att det åkerunt några sabreturbo INTE MÅNGA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 men du kan ju ändra i Defaul.dat så att det åkerunt några sabreturbo INTE MÅNGA Ah, okej. Ska kolla upp det så fort flickvännen slutat spela sims på den datorn.. xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 fan va cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 det e orginal http://membres.lycos.fr/trombinoscar/c3/ct780203.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 (redigerad) testa göra den lite tjockare så ser det nog bättre ut fixa ihop detta också kanske? Redigerad 10 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 testa göra den lite tjockare så ser det nog bättre ut fixa ihop detta också kanske? Tjockare? Alltså bredare? Men om du koller på bilden med vingen så ser du att det är fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Urkas Har du gjort några andra bilar? skulle gjärna villa se dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Denvar j*****t snyggt Skulle också vilja se mer av dina andra bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 ååhhhhhhhhhh!!! SÅ JÄVLA SEXIG BIL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Japp jag vet att den är JÄVLIGT sexig. Var därför jag valde att göra den. Men det enda andra jag har börjat göra som kanske skulle vara till vc är en merca. Frågade en kompis när jag hade tråkigt vad jag skulle göra för bil. Den är inte speciellt detaljerad och den har inte heller några texturer. Kanske gör klart den när jag är klar med vetten, när det nu kommer bli. Har börjat om med den då det var mycket jag inte var nöjd med. http://monstret.se/~urkas/merca/1.jpg http://monstret.se/~urkas/merca/2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Den va faktist ganska naajs ändå... Och den kanske du kan göra till en Stylad merca med vinge,bodykit, och massa sånt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 ser ju nästan ut som en 190 evo.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) Och den kanske du kan göra till en Stylad merca med vinge,bodykit, och massa sånt coolt asså jag tkr det e mkt roligare att glida runt i en ORGINAL bil istället för en super trimmad 2f2f bil tycker det e sorligt att alla bilar (nästan) e 2f2f bilar :'( till gta :'( Redigerad 15 september, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 ser ju nästan ut som en 190 evo.... Det är alltså precis det som det är. Fast den saknar alltså massa delar, då jag knappt har gjort nåt på den. Det är alltså en bil som mercedes själv har gjort. Så både Gta_Fan_4_Life och Copstar får (nästan) som dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 asså jag tkr det e mkt roligare att glida runt i en ORGINAL bil istället för en super trimmad 2f2f bil tycker det e sorligt att alla bilar (nästan) e 2f2f bilar :'( till gta :'( Håller med, men spoilern här är bra! Hela bilen är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) Mja, Jag själv e ju en pryl galning så jag gillar att glida omkring med en stylad bil och ha på mina låtar som jag har lagt in i MP3 Mappen Redigerad 16 september, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts