Krap_Nek Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Vad hände egentligen med frågorna man fick ställa till Rockstar ? Skulle ju svaras inom den helgen eller "någon" dag efter. Nyfiken på svaren ju, lite dålig stil är det allt från deras sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Är oxå nyfiken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Har inte sett någon sida som fått svar. Skuumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Dom kommer när dom kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Allt jag vet är att svaren kommer "snart". Om det betyder två veckor eller två minuter vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Allt jag vet är att svaren kommer "snart". Om det betyder två veckor eller två minuter vet jag inte. men vilka skickade du in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 det står i "komentarer"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Jag tog med 4 frågor som Rockstar med stor sannolikhet kommer att besvara. Frågorna i korthet: Börjar alla bilarna brinna och explodera om dom välter? Kommer SA att använda PS2-hårddisken? När började ni arbeta med SA? Kommer man fortfarande att bli efterlyst av polisen om man mördar en person utan att någon märker något? Frågor om ragdoll, djur och om man kan styra plan/tåg tog jag inte med då jag nästan är 99% säker på att någon annan sida redan har ställt dom. Dom frågorna är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 bra att du la upp dom, vissa hittade dom inte där de låg förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Men om det var 5 frågor man fick skicka, arför skicka Hultan bara 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Men om det var 5 frågor man fick skicka, arför skicka Hultan bara 4. d va 6 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zapata Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Manen som publicerade att Rockstar ska besvara 6 frågor från varje fan site jobbade inte för Rockstar och allt var en fejk komplott av någon som inte ens jobbade för Rockstar Rockstar skrev i ett E-mail till de största fan sidorna att de hade blivit lurade av någon som inte jobbade för Rockstar Vart fick du reda på detta och varför vet inte Hultenius det? "Allt jag vet är att svaren kommer "snart". Om det betyder två veckor eller två minuter vet jag inte." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Bry dig inte om honom, han ljuger. *klickar på deleteknappen* Varför jag bara tog 4 frågor? Allt handlar om respekt när man förhandlar med Rockstar. Det var inte tänkt att vi skulle få ställa några frågor alls från början... efter överklagan fick vi ställa max 6 st... Hmm, kan inte förklara riktigt... men det handlar om respekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 RESPECT IS EVERYTHING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 tycker det var en bragd i sej att bara ställa 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts