Krax Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 är erat internet konstigt för er nu? tex funkar: MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) Ja, mitt internet har börjat bli lite segt ja! Blev så idag... EDIT: KAOS! Redigerad 8 september, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 telias dns-sever som är nere, så dom sidorna ni var på när det gick ner kan ni fortfarande surfa på (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 http://kundinfo.telia.net/tt/TT0003574_local.html Där kan ni se lite info. Ska tydligen vara klart 10.30 idag. Finns även tillfälliga DNSer att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Förklarar varför mitt internet inte funkade sent på kvällen igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Mitt var oxå konstigt kunde bara vara inne på GTAsajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 min uppkoppling la av igår kväll.. men funkade fint när jag vaknade idag... höll på att bli galen igår kväll/natt när jag försökte få igång internet.. är man beroende så är det inte kul när sånt händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts