JohnnyKnoxville Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Jag kom och tänka på en sak härom dagen....om vi nu säger att det här äta/träna systemet är en stor del av spelet...hur ofta skall man behöva käka? kör över en tant...käkar....gör ett uppdrag...käkar...snor en hoj....käkar...etc. någon som är insatt i detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Det är inte bekräftat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Det är nog inte så överdrivet ofta. Tror (läs hoppas) att Rockstar kommer att styra upp det där riktigt bra. Jag menar, vem vill springa runt och käka hela tiden. Man borde kunna köra take-away. Sno bilar medans man käkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Man får väl käka en gång per dag eller så. Verkar inte speciellt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 dom har sagt att d inte blir störande..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 vi får hoppas det chiligr. JAG LITAR PÅ DIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 dom har sagt att d inte blir störande..... Litar också på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foxman Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Det bästa vore nästan om det var i reality tid i stället för en minut är en sekund för då kunde man äta frukost midag och så... bara det inte blir som i the sims (sova,äta,äta,gå till jobbet, gå på toa,'äta,gå på toa, sova) Så att man kan njuta av spelglädjen när man kör... undrar också om det kommer komma upp någon typ av mätare så man vet när man behöver äta och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 undrar också om det kommer komma upp någon typ av mätare så man vet när man behöver äta och så. Har för mig att jag läst i nån preview nånstans, förmodligen på gamespot, eller så läste jag det kanske här på gtasajten, men iaf, det jag har för mig att jag läste var att det skulle vara en mätare som visar när man behöver mat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 ´TACK FÖR FÖRTROENDET :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts