chiligr Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Din signatur då? eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Din signatur då? Vad är det med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Vad är det med den? HipHop for heros Rock for zeros! Nedvärderande... Du tillhör ju själv rockhatardelen av forumet så du skall inte säga så mycket tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) HipHop for heros Rock for zeros! Nedvärderande... Du tillhör ju själv rockhatardelen av forumet så du skall inte säga så mycket tycker jag. Asso det ett skämt..... Damn nu satte du dit mig. Edit: Bättre nu? Redigerad 12 september, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) Asso det ett skämt..... Damn nu satte du dit mig. Edit: Bättre nu? Haha, jajemen! Edit. Eller njaa...faktiskt inte! Att vara emot pop och dansband är lika idiotiskt, byt! Redigerad 13 september, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 är det bara jag som gillar country på det här forumet? VOTE: annat ingen klår Toby Keith - stays in mexico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 lyssnar på: Hiphop Rock Rnb Techno (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 null vote Föredrar Black metal såklart men viss hårdrock går väl bra, techno kan också vara härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Vote: Hårdrock Lyssnar oftast på: Rammstein Staind Linkin Park Hoobastank ATB Moby Faithless 3 doors down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Vote: Hård Rock Men vad heter stilen som Greenday spelar, för det är mest sånt jag lyssnar på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Det här är väl det jag lyssnar på: Clawfinger Metallica (hed) pe Slipknot KoRn ICP (några låtar) Har tröttnat på hip-hop, dock så kan jag väl kanske dra på nån sån ibland. Vote: Hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Blandat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Vote: Hård Rock Men vad heter stilen som Greenday spelar, för det är mest sånt jag lyssnar på.. Punk eller punk-rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Punk eller punk-rock. d e bra, kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Vote: Hård Rock Men vad heter stilen som Greenday spelar, för det är mest sånt jag lyssnar på.. Man tycker ju att du borde kunna namnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) Man tycker ju att du borde kunna namnet... Är Green Day hårdrock... inte Vote: Rock Lyssnar på det mesta i de flesta genrer men rock är väl lite dominerande kanske... Redigerad 20 september, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Ja HATAR när folk drar såna slutsatser HUR kan DU veta om alla hårdrockare e "puckade idioter"?? har du träffat all hårdrockare i hela världen elle.Det där är bland det värsta ja vet, Den som säjer så är SJÄLV en "puckad idiot". Skulle du höra en skiva med tex. iron maiden så skulle du önska att din fattiga MAMMA hede råd med en cd-spelare........... BTW: JAG e INTE en puckad idiot som du och din mamma Det är lamt att dra in hans morsa. Vote : Hiphop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 hiphop kan också vara bra om sångaren har talang, hatar såna där idioter som bara står och säger yo, yo, yo medans en massa synthgjord musik dunkar i bakrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 hiphop kan också vara bra om sångaren har talang, hatar såna där idioter som bara står och säger yo, yo, yo medans en massa synthgjord musik dunkar i bakrunden Jo , håller med dig , sån hiphop är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Gillar heller inte hiphop musik där det är massa fina tjejer/bilar... Känns som om dom gör reklam för det istället för å göra bra musik. Promoe, timbuktu, looptroop och alla dvsg's äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts