chiligr Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Jag lyssnar på allt inom "metal" typ maiden , slipknot .... MAIDEn MAIDEN MAIDEN |_| IRON MAIDEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!! offtopic: ursäkta men ja va tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Ja du, lyssnar väl mest på Death Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Alla hårdrockare är puckade idioter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Alla hårdrockare är puckade idioter... Och vad gör dig mycket smartare? Topick (Ja, jag lade till ett k): Hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 (redigerad) Alla hårdrockare är puckade idioter... varför då??? jag lyssnar på metal.. vet inte om det klassas som hårdrock. *Slipknot* Redigerad 10 september, 2004 av Mr.GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Ja du, lyssnar väl mest på Death Metal menaru mig?? isåfall: nej maiden e inte death metal utan heavy metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Alla hårdrockare är puckade idioter... Nu är det du själv som visar idioti. Det absolut mest puckade någon sagt på länge...idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Alla hårdrockare är puckade idioter... Ja HATAR när folk drar såna slutsatser HUR kan DU veta om alla hårdrockare e "puckade idioter"?? har du träffat all hårdrockare i hela världen elle.Det där är bland det värsta ja vet, Den som säjer så är SJÄLV en "puckad idiot". Skulle du höra en skiva med tex. iron maiden så skulle du önska att din fattiga MAMMA hede råd med en cd-spelare........... BTW: JAG e INTE en puckad idiot som du och din mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Ja HATAR när folk drar såna slutsatser HUR kan DU veta om alla hårdrockare e "puckade idioter"?? har du träffat all hårdrockare i hela världen elle.Det där är bland det värsta ja vet, Den som säjer så är SJÄLV en "puckad idiot". Skulle du höra en skiva med tex. iron maiden så skulle du önska att din fattiga MAMMA hede råd med en cd-spelare........... BTW: JAG e INTE en puckad idiot som du och din mamma Gällande det sista så tror jag nog inte att han skulle önska att hans fattiga mamma hadde råd till en CD-spelare, eftersom han tydligen har någonting emot själva hårdrocksstilen och musiken, och gällande det första så har han nog inte gjort det, isånnafall skulle han nog själv lyssnat på hårdrock. Men han är fortfarande en idiot eftersom han dömmer ut folk efter musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Alla hårdrockare är puckade idioter... Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Men han är fortfarande en idiot eftersom han dömmer ut folk efter musik... Antagligen sa han så bara för att synas och för att han visste att det skulle ge honom uppmärksamhet. Men vad har hans mamma med det här att göra? Låg förolämpningsmetod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Jag kan hålla med Haggard !LITE! dom flesta rockare på det här forumet klagar på Hip hop, Men ingen av Hip hoparna klagar på Rockarna, Förutom Haggard då hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Jag klagar inte på hiphop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Jag klagar inte på hiphop... Nej men det är många. Kolla t.ex en hip-hop tråd så ser du hur mycket "det suger" med "negerdunk". Hade dock inte sett någan klagan i denna tråden innan Haggard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Jag kan hålla med Haggard !LITE! dom flesta rockare på det här forumet klagar på Hip hop, Men ingen av Hip hoparna klagar på Rockarna, Förutom Haggard då hahahaha "Dom flesta rockare"? Det är väl Miami_vice88 och alla hans skapelser plus några småbarn som gör det. Och kom inte och påstå att inga hiphopare klagar på hårdrocken, leta lite efter musiktrådar så ser du både GTA3 freak och Wild_hawk gnälla rätt ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 menaru mig?? isåfall: nej maiden e inte death metal utan heavy metal Nopp menar inte dig...-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 "Dom flesta rockare"? Det är väl Miami_vice88 och alla hans skapelser plus några småbarn som gör det. Och kom inte och påstå att inga hiphopare klagar på hårdrocken, leta lite efter musiktrådar så ser du både GTA3 freak och Wild_hawk gnälla rätt ordentligt. Snälla visa mig. Nej nu ska jag inte gå mer offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Mens? Jag ogillar bara våldtäkt av det svenska språket (och ja jag gillar det uttrycket även om det är kliché) Håller du inte med om att det ser fult ut med särskrivning, lycka till i en arbetsintervju om du skriver så. Psst.. fitt_tjat = fittjat (eller fitt-tjat eftersom det inte är ett riktigt ord) sär_skrivning = särskrivning. Va fan är de med dig, man kan inte allt. Jag gör mitt bästa för att de inte ska vara särskrivning. Du måste acceptera att folk har problem med sånt. Och jag knullar inte några ord som särskrivning utan jag särskriver bara dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Va fan är de med dig, man kan inte allt. Jag gör mitt bästa för att de inte ska vara särskrivning. Du måste acceptera att folk har problem med sånt. Och jag knullar inte några ord som särskrivning utan jag särskriver bara dom Ja va fan är det med mig? Vem är det som lider av jag-är-16-och-sur-på-min-pappa-syndromet? Om du försöker så gott du kan och vill skriva rätt är det väl bara till hjälp att jag påpekar felet. Du kommer antagligen inte särskriva på dom orden jag påpekade förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Jag kan hålla med Haggard !LITE! dom flesta rockare på det här forumet klagar på Hip hop, Men ingen av Hip hoparna klagar på Rockarna, Förutom Haggard då hahahaha Din signatur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts