kariya Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Vad för musik stil har du? själv har jag egentligen inte någon speciel men brukar lyssna på lite rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Jag lyssnar på allt från 1948-1977 (mest rock o blues) och vissa nya artister som spelar i gammal stil typ -John Fogerty (solo) -James Brown -Muddy Water -ELVIS PRESLEY -CCR m.fl :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Jag gillar allt som inte e dåligt! Rock, Pop (ingen skräp), Dance, H H och&B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Vote: Hip hop Lyssnar mkt på Promoe, looptroop, snook, organism 12, afasi & filthy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Vote: Null Vote Rap, Trance/Techno, lite hårdrock m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Techno typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 olika sorters metal.. vote: annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Mest metal, all möjlig... Lite Hip hop (Läs: Bara folk från Psychopathic Records ), lite rock, diverse låtar jag råkar gilla av slumpen... Vote: Hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Får väll säga hiphop då, men mycket annat. The Clash är jag ett stort fan av, även Prince. Sen lyssnar jag på grupper som ESG och såvidare. Men dominerande musikstilen är hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) Gillar The Animals, Neil Young, Sabbaths, Ramones, Hives Weezer mm. Alltså mest Rock! Ramones - Somebody Put Something In My Drink! en mkt bra låt EDIT: Ja Clash är ganska bra Redigerad 8 september, 2004 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Rock, Reggae, HipHop Vote: HipHop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Bredband som var med i Wimans kan va ganska roliga att lyssna på ibland deras låtar finns här Bredbands låtarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Hårdrock och techno/trance Vote: Hårdrock Många som lär rösta på dansband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 rapp/horrorcore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 endast rap! tyst okka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) Jag är verkligen en allätare vad gäller musik.ElvisPromoeMetallicaSlipknotFrondaDean Martin (gillar det bara eftersom jag förknippar det med gangster-eran under 40-talet, vet ej varför...)80-talspopThe ClashThe RamonesEbba GrönGillar alltså 50-tal,70-tal, 80-tal, 90-tal och nutid... om vi ska snacka årtal. EDIT: La till The Clash, The Ramones och Ebba Grön. Redigerad 8 september, 2004 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 60's... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 lyssnar på det mesta utom hiphop/rnb dansband mm... brukar bli mest rock eller dance/trance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Vote: Annat-> Techno/Rave då, fast under senaste tid har jag även börjat lyssna på madonna, The Beatles och 80-tals musik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 (redigerad) R to the A to the P Och ibland blir det lite gammal rock Redigerad 9 september, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts