DYos Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 har för mig att ja läste om ett garage som e tillräkligt stort för att man ska kunna få in en heli där.. vet ni om de finns ngt sånnt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 har för mig att ja läste om ett garage som e tillräkligt stort för att man ska kunna få in en heli där.. vet ni om de finns ngt sånnt? du behöver inte sätta in nån i ett garage för du har en i helikopter platan i human condo , fast jag tror att man kan få in en i sunshine autos pay´n spray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 du behöver inte sätta in nån i ett garage för du har en i helikopter platan i human condo , fast jag tror att man kan få in en i sunshine autos pay´n spray. Om man får in den i sunshine autos pay´n spray så ska man enligt rykten få hjul på helikoptern! Jag försökte själv men hade problem, rotorbladen var för svåra att få in.... Är det nån annan som lyckats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Kan nån sejja vars en helikopter är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Kan nån sejja vars en helikopter är Det finns en massa trådar om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Om man får in den i sunshine autos pay´n spray så ska man enligt rykten få hjul på helikoptern! Jag försökte själv men hade problem, rotorbladen var för svåra att få in.... Är det nån annan som lyckats? Jag lyckades......med sparrow......HAHAHHAHAHAH DET ÄR SKIT FULAT AHAHAHAHHAHAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag lyckades......med sparrow......HAHAHHAHAHAH DET ÄR SKIT FULAT AHAHAHAHHAHAHAHAH Vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) Vadå? kör man in en helikopter(sparrow e lättast)i pay 'n spray vid sunshine Auto får den HJUL HAHAHAHA...........så himla fult.......bakhjulen sitter i luften...vänstra framhjulet e kolsvart...det har inga fäljar..... fast det går inte att skjuta sönder däcken E DET NÅN MER SOM TESTAT?? Redigerad 17 november, 2002 av Ge ta a Vajs Sitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 kör man in en helikopter(sparrow e lättast)i pay 'n spray vid sunshine Auto får den HJUL HAHAHAHA...........så himla fult.......bakhjulen sitter i luften...vänstra framhjulet e kolsvart...det har inga fäljar..... fast det går inte att skjuta sönder däcken E DET NÅN MER SOM TESTAT?? Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 för övrigt har hunter alltid hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 När helikoptern har hjul, går det att "åka" framåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 När helikoptern har hjul, går det att "åka" framåt? nope.....men bakhjulen snurrar när du flyger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 nope.....men bakhjulen snurrar när du flyger kan det vara nån bugg kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 kan det vara nån bugg kanske? åååååh......vilket snille.....klart det är en bugg.......förmodligen e det därför att:när man lagar/målar om bilen....får bilen nya däck....det får helikoptern oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts