empa Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 jag hörde om red dead men det finns inte till pc så kommer det eller heter det nåt annat??? för jag såg dead mans hand såg ut som det är det de?? ladar demon nu (jag vet nästan inget om read dead men det ska vara r* som gör det så det måste vara lite små kull ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 läs nu alla spel smarta finns det smarta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Hahaha.. vilka bra meningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Hahaha.. vilka bra meningar! Hmm det luktar urkundsförfalskning av empa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Jag tror att du frågade om Red Dead Revolver och Dead Mans Hand är samma spel, isåfall är svaret nej. Red Dead Revolver är hur kul som helst och Dead Mans Hand är ett ganska ordinärt FPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 jag hörde om red dead men det finns inte till pc så kommer det eller heter det nåt annat??? för jag såg dead mans hand såg ut som det är det de?? ladar demon nu (jag vet nästan inget om read dead men det ska vara r* som gör det så det måste vara lite små kull ) Hmmm... Ursäkta, men va du full när du skrev det här? Fattar ingenting. Vad betyder "Snäla", och vad menar du med "alla spel smarta". Menar du att alla spel är smarta? Håller inte med! Driv3r är exempelvis riktigt dumt i skallen. och vad sägs som "för jag såg dead mans hand såg ut som det är det de??". Har du läst den där nya regeln som säger att man ska läsa det man skriver två gånger och skriva korrekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 (redigerad) Står inget i reglerna om att man ska skriva korrekt, det finns bara en liten påminnelse högst upp i SA-forumet. Redigerad 10 september, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 antingen 8-10 år eller jävligt hög på nånting... kan nån göra en översättning för jag är inte bra på främmande språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Hmmm... Ursäkta, men va du full när du skrev det här? Fattar ingenting. Vad betyder "Snäla", och vad menar du med "alla spel smarta". Menar du att alla spel är smarta? Håller inte med! Driv3r är exempelvis riktigt dumt i skallen. och vad sägs som "för jag såg dead mans hand såg ut som det är det de??". Har du läst den där nya regeln som säger att man ska läsa det man skriver två gånger och skriva korrekt? Men för helvete!!! han kanske är dyslektiker... och då kan han ju fan inte hjälpa att han stavar fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 det ser bara ut som han har skrivit snabbt och att han inte kan stava för om man är dyslektiker kan man ju ta det lungt och iallafall sätta ut punkter osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 kanske att jag e rät så lIten men slta klaga hela tIden NI ska va så hImla gänlIga bara svara f** så IrIterande!!!! NU fatar jag om gta sajtens dålIga rYckte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 kanske att jag e rät så lIten men slta klaga hela tIden NI ska va så hImla gänlIga bara svara f** så IrIterande!!!! NU fatar jag om gta sajtens dålIga rYckte hur gammal är du då? <13 är egentligen alldeles för lågt för att vara medlem på ett GTA-forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 kanske att jag e rät så lIten men slta klaga hela tIden NI ska va så hImla gänlIga bara svara f** så IrIterande!!!! NU fatar jag om gta sajtens dålIga rYckte seriöst lär dig att stava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Hmmm... Ursäkta, men va du full när du skrev det här? Fattar ingenting. Vad betyder "Snäla", och vad menar du med "alla spel smarta". Menar du att alla spel är smarta? Håller inte med! Driv3r är exempelvis riktigt dumt i skallen. och vad sägs som "för jag såg dead mans hand såg ut som det är det de??". Har du läst den där nya regeln som säger att man ska läsa det man skriver två gånger och skriva korrekt? men håll bara käft unge, "snäla" är troligen snälla.. Ni som inte förstår vad han menar måste fan va efterblivna, vist de är lite svårt läst men de går. Alla ni som klagar på honom har fan mens så hämta en tampong och håll käft För er som fattar segt: jag hörde att red dead inte finns till pc så kommer det eller heter de nått annat? För jag såg ett spel som hete dead mans hand är de red dead? laddar demon nu (jag vet nästan inget om red dead men har hört att de är R* som har gjort det så de måste va lite små kul) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Snälla för f-n!! Ni håler ju diskusionen på en nivå som inte ens plattsar på dagis! Hur gammla är ni egentligen? DEt är ju för f-n så att man skäms för att va medlem på den här jä-la lekis sidan. Är det inte tänkt att det här ska vara en seriös sida? BRA! SE då till å hålla den seriös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Snälla för f-n!! Ni håler ju diskusionen på en nivå som inte ens plattsar på dagis! Hur gammla är ni egentligen? DEt är ju för f-n så att man skäms för att va medlem på den här jä-la lekis sidan. Är det inte tänkt att det här ska vara en seriös sida? BRA! SE då till å hålla den seriös! Ingen tvingar väl dig till att vara medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Hehe! mest lol! Kanske överreagerade lite :"> ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts