Jump to content

läs nu alla spel smarta

empa
 Share

Recommended Posts

jag hörde om red dead men det finns inte till pc så kommer det eller heter det nåt annat??? för jag såg dead mans hand såg ut som det är det de??

ladar demon nu (jag vet nästan inget om read dead men det ska vara r* som gör det så det måste vara lite små kull :ermm: )

Hmmm...

Ursäkta, men va du full när du skrev det här?

Fattar ingenting. Vad betyder "Snäla", och vad menar du med "alla spel smarta".

Menar du att alla spel är smarta? Håller inte med! Driv3r är exempelvis riktigt dumt i skallen.

och vad sägs som "för jag såg dead mans hand såg ut som det är det de??".

Har du läst den där nya regeln som säger att man ska läsa det man skriver två gånger och skriva korrekt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm...

Menar du att alla spel är smarta? Håller inte med! Driv3r är exempelvis riktigt dumt i skallen.

Har du läst den där nya regeln som säger att man ska läsa det man skriver två gånger och skriva korrekt?

Men för helvete!!! :ermm:

han kanske är dyslektiker... och då kan han ju fan inte hjälpa att han stavar fel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm...

men håll bara käft unge, "snäla" är troligen snälla.. Ni som inte förstår vad han menar måste fan va efterblivna, vist de är lite svårt läst men de går. Alla ni som klagar på honom har fan mens så hämta en tampong och håll käft

För er som fattar segt:

jag hörde att red dead inte finns till pc så kommer det eller heter de nått annat? För jag såg ett spel som hete dead mans hand är de red dead?

laddar demon nu (jag vet nästan inget om red dead men har hört att de är R* som har gjort det så de måste va lite små kul)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla för f-n!! :) Ni håler ju diskusionen på en nivå som inte ens plattsar på dagis! Hur gammla är ni egentligen? DEt är ju för f-n så att man skäms för att va medlem på den här jä-la lekis sidan. Är det inte tänkt att det här ska vara en seriös sida? BRA! SE då till å hålla den seriös! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla för f-n!! :huh: Ni håler ju diskusionen på en nivå som inte ens plattsar på dagis! Hur gammla är ni egentligen? DEt är ju för f-n så att man skäms för att va medlem på den här jä-la lekis sidan. Är det inte tänkt att det här ska vara en seriös sida? BRA! SE då till å hålla den seriös! :P

Ingen tvingar väl dig till att vara medlem? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor