Jump to content

tid

Share

Recommended Posts

Jag tycker att en sekund ska på spelet ska vara som en sekund i verkligheten.

För på ett uppdrag i VC ( de första på vercetti mansion ) så säger han ju jag kommer tillbaka om 5 minuter, fast de egentligen är 5 timmar :ermm:

Klockan i spelen är bara ett system som ska förbinda dag och natt, så man vet vad för tid på dygnet det är, för annars skulle det ta evigheter till dag och natt osv.

Perfekt system!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten stad i spelet ska ju ta 40 minuter att cykla till. Måste kännas lite fånigt efter ett tag när solen går upp och ner 5 gångner innan man är framme...

(Som att någon cyklar hela vägen?)

Tycker de kan ha som det blir bäst. 1 eller 2 sekunder per minut. Spela roll vad de säger i filmerna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten stad i spelet ska ju ta 40 minuter att cykla till. Måste kännas lite fånigt efter ett tag när solen går upp och ner 5 gångner innan man är framme...

(Som att någon cyklar hela vägen?)

Tycker de kan ha som det blir bäst. 1 eller 2 sekunder per minut. Spela roll vad de säger i filmerna...

Jag tror att det kunde vara ganska roligt. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyker att det ska vara samma tid i spelet som i verkligheten!

Så om man spelar på dagen, så är det dag i VC, spelan man på kväll/natt så är det natt i spelet, det skulle vara fränt :ermm:

det hade varit så jääävla tråkigt, spelet ska vara en flykt från verkligheten. jag tykcer iofs att 1 sekund = 1 minut är för snabbt, bättre med 3 sekunder = 1 min enligt mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyker att det ska vara samma tid i spelet som i verkligheten!

Så om man spelar på dagen, så är det dag i VC, spelan man på kväll/natt så är det natt i spelet, det skulle vara fränt :ermm:

Det är inte lika mycket inbrottskänsla om man gör ett inbrott mitt på ljusa dagen, orka vänta hela dagen på att kunna smyga omkring i mörkret, nä, 1sek = 1min är bra -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

själv tycker jag att det skulle vara så att om man te.x gick in på spelet på natten så var de natt och om man gick in på spelet på morgonen så var det morgon om ni förstår vad jag menar. altså en inbyggd klocka som går hela tiden. för det blir ju inte så värst bra om man måste sitta hela dagen och spela för att man ska te.x göra ett inbrott på natten dock blir det inte så, inte i SA iallafall...

-_-:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor