holymakaroni Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Undrar om tiden kommer gå lika fort typ 1 timme är en minut som i gta 3 å vice city. Då skulle man fan få brottom med att hinna med allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Hoppas det blir som vanligt (1 min = 1 sek)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Läste det här i en prewive av 1up "With a game five times bigger than Vice City, you can expect -- by Rockstar's estimate -- over 200 hours of gameplay". Inte illa.. Här är förhands titten http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3134362&did=6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 jag hoppas att en minut är antingen 5, 6 eller 10 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 nee fyy inge kul om dom inte kör som vanlit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) Jag tycker att en sekund ska på spelet ska vara som en sekund i verkligheten. För på ett uppdrag i VC ( de första på vercetti mansion ) så säger han ju jag kommer tillbaka om 5 minuter, fast de egentligen är 5 timmar Redigerad 8 september, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Det kommer nog å vara som vanligt eftersom det inte är ett helt nytt spel utan bara en större och bättre version! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Jag tycker att en sekund ska på spelet ska vara som en sekund i verkligheten. För på ett uppdrag i VC ( de första på vercetti mansion ) så säger han ju jag kommer tillbaka om 5 minuter, fast de egentligen är 5 timmar Jag skulle aldrig vilja ha så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Jag tycker att en sekund ska på spelet ska vara som en sekund i verkligheten. För på ett uppdrag i VC ( de första på vercetti mansion ) så säger han ju jag kommer tillbaka om 5 minuter, fast de egentligen är 5 timmar Klockan i spelen är bara ett system som ska förbinda dag och natt, så man vet vad för tid på dygnet det är, för annars skulle det ta evigheter till dag och natt osv. Perfekt system! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Systemet dom har nu är tokbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 En liten stad i spelet ska ju ta 40 minuter att cykla till. Måste kännas lite fånigt efter ett tag när solen går upp och ner 5 gångner innan man är framme... (Som att någon cyklar hela vägen?) Tycker de kan ha som det blir bäst. 1 eller 2 sekunder per minut. Spela roll vad de säger i filmerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 En liten stad i spelet ska ju ta 40 minuter att cykla till. Måste kännas lite fånigt efter ett tag när solen går upp och ner 5 gångner innan man är framme... (Som att någon cyklar hela vägen?) Tycker de kan ha som det blir bäst. 1 eller 2 sekunder per minut. Spela roll vad de säger i filmerna... Jag tror att det kunde vara ganska roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Jag tyker att det ska vara samma tid i spelet som i verkligheten! Så om man spelar på dagen, så är det dag i VC, spelan man på kväll/natt så är det natt i spelet, det skulle vara fränt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Jag tyker att det ska vara samma tid i spelet som i verkligheten! Så om man spelar på dagen, så är det dag i VC, spelan man på kväll/natt så är det natt i spelet, det skulle vara fränt det hade varit så jääävla tråkigt, spelet ska vara en flykt från verkligheten. jag tykcer iofs att 1 sekund = 1 minut är för snabbt, bättre med 3 sekunder = 1 min enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Tycker att det borde vara mer lagom med att 1 min i spelet hadde vart typ 5-10 sek i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Jag tyker att det ska vara samma tid i spelet som i verkligheten! Så om man spelar på dagen, så är det dag i VC, spelan man på kväll/natt så är det natt i spelet, det skulle vara fränt Det är inte lika mycket inbrottskänsla om man gör ett inbrott mitt på ljusa dagen, orka vänta hela dagen på att kunna smyga omkring i mörkret, nä, 1sek = 1min är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 min hjärna skulle komma i obalans om ja inte såg klockan ticka i takt med sekunder.. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 själv tycker jag att det skulle vara så att om man te.x gick in på spelet på natten så var de natt och om man gick in på spelet på morgonen så var det morgon om ni förstår vad jag menar. altså en inbyggd klocka som går hela tiden. för det blir ju inte så värst bra om man måste sitta hela dagen och spela för att man ska te.x göra ett inbrott på natten dock blir det inte så, inte i SA iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts