torre Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 du gör ett grymt jobb hultenius, men tänkte bara säga att de vore bra om du uppdaterade bilar/fordon sidan och lägger in den grymt hjälpsamma flash kartan på kartor. För spelet har ju trotts allt kommit ut, och då är det ju lite konstigt om det står " Eftersom att vi inte vet alltför mycket om spelets bilar/fordon än " annars härlig sida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag ska fixa det inom en snar framtid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Inom en snar framtid... Hur snar är den framtiden då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Inom en snar framtid... Hur snar är den framtiden då? Sluta klaga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Klaga? Klaga gör ja väl inte...? De där va bara en kommentar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Klaga? Klaga gör ja väl inte...? De där va bara en kommentar Han gör väl det när han har tid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Han gör väl det när han har tid. Exakt....Hultan gör ett grymt bra jobb....så sluta stressa!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Stressa? De gör jag inte... Jag tycker också Hultan jobbar på bra!! Men förlåt om nån blev ledsen... Jag skrev bara en kommentar... Nu glömmer vi de här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Stressa? De gör jag inte... Jag tycker också Hultan jobbar på bra!! Men förlåt om nån blev ledsen... Jag skrev bara en kommentar... Nu glömmer vi de här! Vi blev inte ledsna bara lite sura. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Vi blev inte ledsna bara lite sura. "Men förlåt om nån blev ledsen... " skrev jag.. Men jag förstår vad du menar nu... Har vi glömt detta nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 "Men förlåt om nån blev ledsen... " skrev jag.. Men jag förstår vad du menar nu... Har vi glömt detta nu? Ja skit samma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ..jag blev inte sur eller ledsen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag ska börja med det nu... jag har jobbat i 2-3 timmar nu med att lösa felet med komponenten som MailBot använder. Det jag har kommit fram till är att man bara kan skicka mail till vadsomhelst@gtasajten.com... skumt... Detta får server admins reda ut... men det känns inte som att jag vill kontakt dem nu, förra månaden hade vi hela 7gb trafik när vi bara får ha 4gb och denna månad ser det ut som att vi kommer ha hela 10gb, bara på denna server Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ojojoj, det ser inte bra ut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag ska börja med det nu... jag har jobbat i 2-3 timmar nu med att lösa felet med komponenten som MailBot använder. Det jag har kommit fram till är att man bara kan skicka mail till vadsomhelst@gtasajten.com... skumt... Detta får server admins reda ut... men det känns inte som att jag vill kontakt dem nu, förra månaden hade vi hela 7gb trafik när vi bara får ha 4gb och denna månad ser det ut som att vi kommer ha hela 10gb, bara på denna server Ja det börjar bli mycket folk här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag tror att jag och Mrwhoopee eller nånannan kan skippa å va inne här på en månad eller mer.. Men man får hoppas att dom inte märker nåt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag tror att jag och Mrwhoopee eller nånannan kan skippa å va inne här på en månad eller mer.. Men man får hoppas att dom inte märker nåt! Skojar du?? Jag har försökt...men det gick ju åt helvete! En halvtimma gick det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jaha... Då får fäl GTA3_Player ta din plats då... Eller SSS!? Alltså.. StelliSHelliS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Aldrig i livet!!! Har testat typ 3ggr nu... går inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 det ända sättet för mig att komma i från forumet är om hultan lägger ned det men jag vill va i forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts