Packe boy Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Nån mer än ja som kör Gta till Pc. Känner mig lite ensam här :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Skämtar du? De flesta här på foruet har nog GTA till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 öhm... Moddarna är till PC, så då kan du se att många har gta till pc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Inte jag. PS2 all the way! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Pc såklart!!!!!!!!! Har kompisar som kör ps2 och när jag berättar saker om spelet säjer dom: VA! har inte jag sett.... O dyl. sen är det ju modding å egna skins + grafik.... För det mesta verkar det som om dom som är för dumma för pc köper konsoler..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Pc såklart!!!!!!!!! Har kompisar som kör ps2 och när jag berättar saker om spelet säjer dom: VA! har inte jag sett.... O dyl. sen är det ju modding å egna skins + grafik.... För det mesta verkar det som om dom som är för dumma för pc köper konsoler..... Mm men jag kan slå vad om att ungefär halva detta forums användare har laddat ner gta .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Spelade dom första 2 GTA spelen på pc men sen när 3:an och vice city kom ut köpte jag dom till PS2. Jag tycker att dom passar bättre som konsollspel. Har provat att köra både 3:an och vice city till Pc men jag tyckte dom var bättre till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Mm men jag kan slå vad om att ungefär halva detta forums användare har laddat ner gta .. Vadå har du hört nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts