Packe boy Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Nån mer än ja som tycker att Sa trailern e dålig. Ja menar den visar ju typ inget nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 jag skulle vilja se hur de ser ut när man gör saker.. nu såg man typ bara folk stå å lite sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Jaja , det kommer nog fler trailers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 (redigerad) jo borde komma en nu i september tycker ja, sen en i oktober, sen kan dom fanimej släppa spelet tio dar tidigare =P Edit: om dom är klara såklart, man vill ju inte ha nåt halvfärdigt spel =P Redigerad 7 september, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 När släpptes den första trailern? Borde vara rimligt att Rockstar släppte dem med en månads intervall, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Jag har för mig det va typ 20 augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) Onödigt. Redigerad 8 september, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 onödigt att släppa en trailer 20 oktober isåfall =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Någon som har sett fake trailern? den är rätt cool faktiskt, fast man ser att rätt mycke är taget från III och Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 (redigerad) onödigt att släppa en trailer 20 oktober isåfall =P Men om dem ska hinna släppa ytterligare två trailers borde det väl komma en snart. Jag skulle tro att spelet kommer att marknadsföras i svensk TV. Man har ju sett trailern till Driv3r oavbrutet i sommar. Har också för mig att VC trailern gick på MTV rätt mycket innan det släpptes. Jag antar att det kommer en aptitretande trailer snart och sen ytterligare en kanske 2-3 veckor innan spelet släpps. Redigerad 9 september, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Nån mer än ja som tycker att Sa trailern e dålig. Ja menar den visar ju typ inget nytt. Kolla inte på den då om den är dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Kolla inte på den då om den är dålig. han vet ju inte om den är dålig innan han ser den, och han vet ju att den är dålig, för rockstar går ju inte in å ändrar i den så att den är bra nu? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 han vet ju inte om den är dålig innan han ser den, och han vet ju att den är dålig, för rockstar går ju inte in å ändrar i den så att den är bra nu? :S Men han behöver ju inte kolla på den mer då. Eller så kunde han slutat titta efter en stund eftersom den var så dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Någon som har sett fake trailern? den är rätt cool faktiskt, fast man ser att rätt mycke är taget från III och Vice. Var kan man få tag i den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 (redigerad) ow, ja har den men mins inte vart ja fick den från Redigerad 9 september, 2004 av Tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Var kan man få tag i den?? http://www.gtareview.com/index.php?function=show_all&no=252 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts